سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

پژوهش در واحدهای تولیدی به صورت جدی پیگیری شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: پژوهش در واحدهای تولیدی و صنعتی استان باید به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه وحید جلال‌زاده در بازدید از دو واحد تولیدی در آذربایجان غربی اظهار داشت: پژوهش در ارتقای حوزه‌های صنعتی نقش اساسی دارد و باید مورد توجه مدیران شرکت‌های تولیدی قرار گیرد.

وی افزود: خلاقیت، ابتکار و نوآوری از جمله مؤلفه‌هایی است که باید در ارتقای کیفی حوزه‌های صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: واحدهای تولیدی در استان باید در راستای ابتکار، خلاقیت، نوآوری و توسعه توانایی‌های تولیدی خود گام بردارند.

جلال‌زاده با تاکید بر ارائه آموزش‌های علمی به نیروی انسانی افزود: از جمله الزامات ابتکار، خلاقیت و نوآوری در حوزه‌های تولیدی ارائه آموزش‌های علمی، لازم و عملی به نیروی انسانی است که باید واحدهای تولیدی بتوانند در این راستا گام‌های اساسی بردارند.

وی از حل مشکلات واحدهای صنعتی استان خبر داد و اظهار داشت: در آینده نزدیک به منظور حل مشکلات واحدهای صنعتی استان جلسه‌‌ای با حضور مدیران این واحدها برگزار می‌شود که امیدواریم در این جلسه تصمیمات لازم و کاربردی برای رفع موانع پیشرفت حوزه صنعت و تولید اتخاذ شود.

شرکت تولیدی ایران پاش در زمینی به مساحت 30 هزار مترمربع و زیربنای 12 هزار مترمربع با ظرفیت تولیدی 6 هزار تن در سال، انواع مخازن از 50 لیتر تا 65 هزار لیتر، انواع وان پلی‌اتیلن از 60 لیتر تا 30 هزار لیتر، انواع سطل زباله، صندوق دوجداره، اسکله‌های شناور، انواع قایق و سه چرخ آبی و کولینگ تاور را تولید می‌کند و دارای 500 نوع تنوع محصول است.

طرح فسفات کبودان نیز، گاز کلر مایع و جامد، سود جامع و مایع، اسید کلریدریک و آب ژاول را تولید می‌کند.

سرمایه‌گذاری ریالی این طرح، 80 میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری ارزی آن 30 میلیون یورو است و با اتمام آن برای 250 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

پیشرفت فیزیکی این طرح 85 درصد است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.