سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

پیگیری طرح جامع ساماندهی شوراهای حل اختلاف در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جامع ساماندهی شوراهای حل اختلاف، با جدیت در مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

امیرعباس سلطانی در جمع اعضای شوراهای حل اختلاف شهرستان بروجن گفت: این طرح، در قالب لایحه ساماندهی شوراهای حل اختلاف در مجلس در دست بررسی است كه با تصویب آن، این شوراها تبدیل به یك نهاد قانونگذار مستقل شده و در ردیف دیگر نهادها قرار می گیرد.

وی افزود: با اجرای طرح ساماندهی شوراهای حل اختلاف، مشكلات دبیران شوراهای حل اختلاف نظیر استخدام كاركنان، بیمه، پرداخت پاداش و حقوق كاركنان شوراها رفع می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینكه رسالت بزرگ شوراهای حل اختلاف، تبعیت از ائمه اطهار (ع) و تلاش برای حل مشكلات مردم است، ادامه داد: كاركنان شوراهای حل اختلاف باید در مسیری حركت كنند كه رضای الهی و خشنودی مردم را فراهم می كند.

سلطانی افزود: برقراری صلح میان افراد و حاكم ساختن امنیت و آرامش در خانواده ها، نه تنها انسان های بیشماری را از مشكلات حبس و تعزیر نجات می دهد، از گرفتاری خانوادها به فقر و بی سرپرستی نیز جلوگیری می كند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.