سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

صدور قطعنامه علیه ایران نشانه شکست استکبار است

امام جمعه اراک گفت: چرا حقوق بشر در مقابل کشتار مردم بی‌گناه بحرین، میانمار عراق، و... بی‌شرمانه سکوت می‌کند اما علیه ایران اسلامی با سردمداری اسرائیل غاصب و کانادا قطعنامه صادر می‌کند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه  اراک صدور قطعنامه علیه ایران توسط کیمسون حقوق بشر با سردمداری اسرائیل غاصب و کانادا را محکوم کرد و اظهار داشت: صهیونیست‌ها و سردمداران کاخ سفید مردم بی‌گناه بحرین و میانمار را قتل عام می‌کنند اما کسی این جنایات هولناک را محکوم نمی‌کند آیا این جای سوال ندارد.

وی گفت : از جوامع بین‌المللی می خواهیم در برابر حوادثی که در کربلا و سایر نقاط در روزهای گذشته توسط تروریست‌ها انجام شد و منجر به خاک و خون کشیده شدن شماری از مردم مظلوم گردید ساکت ننشینند و برای جلوگیری از این کشتار وحشیانه اقدام مثبتی انجام دهند.

امام جمعه اراک افزود : اراذلی که در سوریه دست به ترور می‌زنند بدانند با این ترورها نمی‌توانند جای در میان ملت خود و مردم باز کنند چرا که هیچ ملت و دولتی با آشوب و خون‌ریزی و ترور موافق نیست.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) مصداق قرآن ناطق و حقیقت قرآن است و باید با اقتدا به آن در مسیر درست اسلام گام برداریم گفت : مردم ایران اسلامی عاشق وجود سید الشهدا و اهل بیت(ع) هستند و در راه ترویج فرهنگ اسلامی تلاش می‌کنند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.