سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتفاق عجیب در حاشیه لیگ برتر کاراته بانوان

سرمربی تیم شوتوکان JSKA: آرم اسپانسر مانع از ورودمان به تاتامی شد

سرمربی تیم شوتوکان JSKA گفت: به دلیل وجود آرم اسپانسر روی لباس کاراته کاهای تیم مان، مسئول برگزاری مسابقات مانع از حضور تیم ما به تاتامی شد.

اشرف موسوی سرمربی تیم شوتوکان JSKA در لیگ برتر کاراته بانوان به اعتراض از مسئول برگزاری لیگ کاراته بانوان پرداخت و به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر کاراته بانوان با پدیده جدیدی روبرو شدیم که واقعاً‌ تأسف را برای چهره همه ما نشاند.

ما از روز نخست رقابت ها لباس های کاراته ورزشکاران تیم شوتوکان JSKA را به گونه ای تهیه کردیم که آرم اسپانسر تیم ما بر پشت لباس کاراته کاها نقش بسته بود این شرایط اسپانسر تیم ما بود که خوب معقول هم هست و همه از ابتدای لیگ برتر شاهد آن بودند.

البته همه ما که اسممان ورزشکار هست با این پدیده ناآشنا نیستیم و می دانیم که وقتی کسی یا شرکتی و یا.... اسپانسر یک تیم می شود لباس های آن تیم به عنوان یا آرم آن اسپانسر تزئین می شود اما در روز نخست دور برگشت لیگ برتر دهقان مسئول برگزاری لیگ کاراته بانوان به ما گفت شما حق ورود به تاتامی را با این لباس که آرم اسپانسر برروی آن نقش بسته را ندارید.

وقتی اعتراض کردیم که چرا از ابتدای فصل لیگ برتر این ایراد را نگرفتید و اجازه دادید با این لباس ها در مسابقات شرکت کنیم گفت: خوب حالا می گوئیم نباید با این لباس در مسابقات شرکت کنید.

وی تصریح کرد: سایر مربیان و حاضرین در این لیگ به همراه ما، صحبت های ما را نیز تأکید کردند.

پس از آن با تماسی که با مسئول برگزاری لیگ آقایان داشتند گفته شد که سخت گیری نکنید زیرا این امر موردی نیست که بخواهید بر تیمی خرده بگیرند.

موسوی همچنین ادامه داد: وقتی مکالمه انجام شد رفتم نتیجه را جویا شوم که آیا می توانیم با این لباس ها وارد میدان شویم یا خیر به طرز و زننده ایی با من برخوردار شد.

پس از آن بچه های من وارد زمین شدند و به رقابت با حریفان پرداختند که طی آن یکی از بازیکنان ما ضربه خورد و برروی تاتامی نقش بست.

سرداور مسابقات گفت: باید بیرون از زمین تاتامی می افتادی من هم در پاسخ به وی گفتم اکر حالش خوب بود که نمی افتاد یا حداقل می رفت بیرون از زمین.

با گفتن این حرف از طرف من، سرداور من را از صندلی گچ بلند کرد و گفت: شما هم برو بیرون و به این ترتیب من را هم از زمین مسابقه بیرون کرد.

موسوی افزود: به مسئول اجرایی اعتراض کردم فایده ای نداشت بلافاصله در این خصوص تحقیق کردیم و همه گفتند باید شورای داوری نظر به اخراج مربی از زمین بدهند نه سرداور./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.