سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

کنترل مرزهای کشور با استفاده از شیوه های نو

معاون هماهنگ کننده فرمانده مرزبانی کشور از اجرای طرح های جدید در مرزهای کشور و استفاده از شیوه های نو و همچنین تقویت مسائل نرم افزاری برای تامین امنیت بهتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سنندج  سردار عطایی گفت: یکی از برنامه های اصلی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در راستای کنترل بهتر مرزها استفاده از شیوه ها و ابزارهای نوین مدیریتی و توجه به تقویت مسائل نرم افزاری است که در همین راستا برنامه ها و اقدامات بسیار خوبی اجرایی شده و برنامه های دیگری نیز در دست اجراست.
معاون هماهنگ کننده فرمانده مرزبانی کشور افزود: خرید دوربین های حرارتی و دید در شب و همچنین بهره مندی از نرم افزارهای مناسب در این بخش هم اکنون مورد استفاده نیروهای مرزبانی قرار می گیرد که اجرایی کردن این اقدامات تاثیر ویژه ای بر روی امنیت بهتر در کشور داشته است و انتظار می رود که با تامین اعتبارات مورد نیاز برنامه های این چنین با جدیت بیشتری همچنان ادامه داشته باشد.
وی به اجرایی کردن طرح انسداد مرزها به صورت کامل در سراسر کشور اشاره کرد وگفت: احداث جاده های دسترسی به ویژه در بخش های غربی کشور، ساخت برجک ها و پاسگاه های جدید در تمامی مرزهای کشور و همچنین ایجاد امکانات مورد نیاز برای آنها از جمله آب و برق از جمله اقدامات برای تقویت زیرساخت های انسداد مرزها در کشور به شمار می رود.
عطایی اضافه کرد: حفر کانال در مرزهای شرقی و غربی، احداث دیوار، نصب سیم خاردار و همچنین ایجاد خاکریز از دیگر اقداماتی است که طی سه سال اخیر در سراسر کشور به ویژه مرزهای غربی و شرقی اجرایی شده است./س
برچسب ها: مرز ، انسداد ، کانال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.