سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

قهرمانی تیم شهرداری تبریزدر رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور

تیم شهرداری تبریز عنوان قهرمانی پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور را از آن خود کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس، در آخرین روز از مرحله پایانی این رقابتها در بندرعباس تیم شهرداری تبریز با نتیجه 3 بر 2 از سد گلسا پوش یزد گذشت و با سه برد متوالی و کسب 8 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.

در این مسابقه حمیدرضا دهقانی / مهران مرشدی زاده و حسن عبداللهی برای شهرداری و محمد علی مختاری و محمد احمدزاده هم برای گلساپوش گلزنی کردند.

در دیگر بازی نیز دریانوردان بوشهر 5 بر 4 قوی سپید انزلی را از پیش رو برداشت و با دو برد / یک باخت و کسب 5 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

مصطفی کیانی ( 2 بار) حسن جوادی / حمیدرضا میهن دوست و مسلم مسیگر برای دریانوردان و فرید بلوک باشی (3 بار) و مرتضی غلامی برای قوی سپید در این بازی گلزنی کردند.

تیم گلساپوش یزد نیز با 3 امتیاز سوم شد و قوی سپید انزلی هم بدون امتیاز در انتهای جدول جای گرفت.

محمد احمدزاده از تیم شهرداری تبریز نیز با 25 گل زده عنوان آقای گلی رقابتهای این فصل را به خود اختصاص داد.

این پیکارها به مدت سه روز در زمین ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

در فصل گذشته دریانوردان بوشهر قهرمان شده بود و شهرداری تبریز هم به عنوان نائب قهرمانی بسنده کرده بود.

مرحله مقدماتی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی با شرکت 16 تیم در دو گروه هشت تیمی شمال و جنوب برگزار شد که در پایان تیمهای هفتم و هشتم هر گروه به لیگ یک سقوط کردندو تیم های اول و دوم هر گروه نیز راهی مرحله پایانی شدند.

سرپرست کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال در مراسم اختتامیه این رقابتها گفت: این آخرین فصلی بود که رقابتها با شرکت 16 تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می شد. خسرو ابراهیمی نیا افزود/ سال آینده این پیکارها با شرکت چهارده تیم در دو گروه برگزار می شود و دو سال آینده نیز تعداد تیم های شرکت کننده به 12 تیم کاهش پیدا می کند.

در حاشیه این مسابقات سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور نیز از برپایی اردوی آمادگی این تیم در برزیل خبر داد و افزود/ این اردو از هفته آینده به مدت دو هفته در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود. مارکو اکتاویو افزود / در این اردوبا شش تیم باشگاهی برزیل که بازیکنان ملی پوش زیادی در اختیار دارند بازی خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان خود را برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی که اوایل بهمن ماه در قطر برگزار می شود آماده می کند./ب

برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.