سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

جلوگيري از مهاجرت و ساخت‌و‌ساز‌هاي غير‌قانوني در توس/باعث پيشرفت و توسعه اين منطقه خواهد شد

فرماندار مشهد گفت‌: جلوگيري از مهاجرت و ساخت‌و‌ساز‌هاي غير‌قانوني در توس و نظارت ميراث فرهنگي بر ساخت و سازها باعث پيشرفت و توسعه اين منطقه خواهد شد.


حسن موحديان در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: ايجاد ساخت‌و‌سازهاي غير‌قانوني بدون نظارت ميراث‌فرهنگي علاوه بر اينكه تخريب عرصه تاريخي منطقه توس ر‌ا به دنبال دارد موجب‌ مي‌شود افرادي از مناطق ديگر به توس مهاجرت كنند و زمينه براي جرم و ناامني فراهم شود .

مدير‌ كل ميراث‌ فرهنگي خراسان‌رضوي نيز اظهار كرد: ميراث‌فرهنگي از هر‌گونه همكاري براي توسعه وضعيت توس در صورت همكاري دوجانبه در راستاي جلوگيري از ساخت‌و‌‌ساز‌هاي جديد دريغ نخواهد كرد.

‌مجتبي رجايي خراساني گفت : با گاز‌رساني به توس به مردم بومي اين منطقه خدمت‌رساني شد، اما هم‌زمان سبب بروز مشكلاتي همچون سرعت بخشيدن به روند ساخت‌وسازها و بر‌هم‌خوردن تركيب جمعيتي و درنهايت‌ به خطر افتادن امنيت اين منطقه شد.‌ شايان ذكر است در اين جلسه، با ابلاغ و استقرار نماينده فرمانداري مشهد در توس كنترل ساخت و سازهاي جديد ضابطه‌مند گرديد‌ و قرار شد نظارت كافي در اين خصوص به‌صورت پيوسته انجام گيرد./ب


برچسب ها: تاریخی ، منطقه ، توس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.