سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

جمهوری اسلامی ایران نقشی تاریخی درجریان بیداری امت اسلامی دارد

امام جمعه موقت اردبیل گفت : جمهوری اسلامی ایران امروز نقشی تاریخی در ایجاد و هدایت جریان بیداری اسلامی در جهان اسلام بر عهده دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام والمسلمین صابر اكبری جدی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: هر جا حركت و بیداری اسلامی است بی شك متاثر از انقلاب ماست و تداوم و جهت این حركت ها نیز متاثر از نظام اسلامی ما است.

وی با بیان اینكه مسوولیت ما در این زمینه حساس است ، گفت : اگر همچنان در روند حركت و مسیر بیداری امت اسلامی تاثیرگذار باشیم این جریان ها به نتیجه مثبت كه نفع امت اسلامی در آن است منتهی می شود.

اکبری افزود : همانطور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در یك پیچ تاریخی قرار داریم و اگر امت اسلامی مسیر درست را انتخاب كنند بی شك پیروزی نهایی از آن اسلام است.

خطیب جمعه اردبیل با اشاره به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه گفت : مقاومت مردم مظلوم غزه به پشتوانه حمایت های جمهوری اسلامی ایران باعث شد كه رژیم صهیونیستی تنها هشت روز تاب آورده و مجبور به تسلیم شود .

وی به حضور و سرزندگی جنبش حزب الله در لبنان و حماسی در فلسطین اشاره كرده و گفت : امروز جریان مقاومت جریان بزرگ و تاثیرگذاری می باشد كه همچنان به سوی اقتدار در حال حركت است.

اکبری جدی پیشرفت های كشور در زمینه فن آوری نظامی را خارق العاده ذكر و بیان كرد : اقتدار نظامی ما به پشتوانه حمایت مردم باعث شده است كه دشمن حتی فكر تعرض به ایران اسلامی را نیز نكند .

وی افزود : دشمن اگر ذره ای از پیروزی خود اطمینان داشت بی شك ایران را مورد هجوم قرار می داد و اینكه تاكنون نتوانسته است به میهن اسلامی ما تعرض كند به خاطر این است كه می داند كه در این اقدام با شكست بزرگی مواجه می شود .

امام جمعه اردبیل برخی تهدیدات دشمن در مورد تعرض نظامی به جمهوری اسلامی ایران را جنگ روانی ذكر كرد و گفت : دشمن نمی تواند به ما حمله كند زیرا از توان و قدرت دفاعی ما آگاه است .

اكبری جدی با تاكید بر اینكه ایران خواهان جنگ با هیچ كشوری نیبست ، افزود: ما كشوری صلح طلب هستیم اما اگر دشمن به حریم ما طمع كرده و با چشم نامحرم به آن نگاه كند ضربه بزرگی از ما می خورد .

وی با تجلیل از نقش رهبری در اقتدار و ثبات ایران اسلامی گفت : پس از ارتحال امام خمینی(ره) ، رهبری های داهیانه و با درایت مقام معظم رهبری و پیش بینی های اندیشمندانه وی از سیاست های دشمن موجب شد كه به چنین اقتدار و قدرت مثال زدنی در جهان دست یابیم . /س

برچسب ها: اردبیل ، بیداری ، امت ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.