به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، با ورود پایانه های فروشگاهی این بانک به طرح شاپرک، از این پس فرآیند تسویه با پذیرندگان که پیشتر به صورت آنی صورت می پذیرفت، با استفاده از بستر سامانه پایا و به تناسب نزدیکی زمان انجام تراکنش به سیکل های سامانه مزبور (در 7سیکل سامانه پایا) طبق جدول ذیل پیاده سازی شده است.
شماره سیکل
|
زمان انجام تراکنش
(تجمیع تراکنش های فی مابین هر
سیکل)
|
آغاز واریز به حساب پذیرندگان
|
1
|
از ساعت 18 روز قبل تا ساعت 4 صبح
|
ساعت 6:05
|
2
|
از ساعت 4 تا ساعت 8
|
ساعت 9:35
|
3
|
از ساعت 8 تا ساعت 10
|
ساعت 11:35
|
4
|
از ساعت 10 تا ساعت 12
|
ساعت 13:35
|
5
|
از ساعت 12 تا ساعت 14
|
ساعت 15:35
|
6
|
از ساعت 14 تا ساعت 16:30
|
ساعت 18:05
|
7
|
از ساعت 16:30 تا ساعت 18
|
ساعت 20:05
|
بر اساس این گزارش، بانک ملت ضمن سپاس از تعامل و همکاری درخور قدردانی مشتریان در زمینه مشکلات حادث شده به سبب پیاده سازی طرح مذکور، همواره در پی ارائه خدمات مطلوب و دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیک خواهد بود.
در این راستا، مرکز تماس بانک ملت با شماره تلفن های 1556در تهران و 82488- 021در شهرستان ها و همچنین مرکز تماس شرکت به پرداخت ملت با شماره تلفن های 27312731 و22770970- 021 آماده پاسخگویی به ابهامات و مشکلات احتمالی مشتریان خواهند بود./عب