سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی:

هدف از تشکیل کارگروه سوخت ایجاد نظام موثر در پیشگیری از قاچاق است

جلسه کارگروه سوخت استان با حضور اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل آزمایشگاه کنترل کیفی فراورده های نفتی وابسته به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برگزار شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، در این جلسه که پس از بازدید از آزمایشگاه کنترل کیفی فراورده های نفتی تشکیل شد، روش های نظارت بر صادرات سوخت، آنالیز آن از نظر کمی و کیفی و ارایه آمار و اطلاعات مربوط به این حوزه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

پرویز فروزانفر دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این جلسه گفت: هدف از تشکیل کارگروه سوخت خراسان رضوی ایجاد نظام موثر در پیشگیری از قاچاق این کالا است.

وی افزود: آمادگی و اقدامات یکپارچه و هماهنگ تمامی دستگاه های اجرایی می تواند از قاچاق سوخت جلوگیری نماید.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: آمادگی راه اندازی پالایشگاه های کوچک در نقاط مختلف استان با هدف پالایش ضایعات نفتی را داریم.

علی اصغر پورفتح اله با تاکید بر توجه به امر تولید مواد متنوع از ضایعات مجموعه های تولیدکننده فرآورده های نفتی، گفت: این ارزش افزوده با افزایش اشتغال زایی و سود اقتصادی، از آلودگی زیست محیطی ناشی از سوزاندن ضایعات نفتی جلوگیری می کند. البته این امر هنگامی حاصل می شود که مراقبت لازم جهت عدم تداخل سوخت یارانه ای در فرآیند تولید صورت گیرد.

وی همچنین آمادگی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی را برای توسعه آزمایشگاه کنترل کیفی فرآوردهای نفتی تحت نظارت اداره کل استاندارد و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اعلام کرد.

دکتر سعید احمدزاده مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی فرآوردهای نفتی نیز اظهار داشت: این آزمایشگاه با تجهیزات مدرن و آنالیز استاندارد فرآوردهای نفتی و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و کارآمد آمادگی خود را برای همکاری در راستای صیانت از سرمایه ملی بر اساس تعهدات و توافقات در کوتاهترین زمان ممکن اعلام می نماید.

گفتنی است آزمایشگاه کنترل کیفی فراورده های نفتی وابسته به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بر اساس مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ایجاد شده است.


برچسب ها: دبیر ، کمیسیون ، مبارزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.