سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

توسعه آموزش های پزشکی در بیمارستان های صحرایی

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت تشکیل کلاس های آموزش پزشکی در فضاهای دوران دفاع مقدس و بیمارستان های صحرایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ سیدحسن امامی ‌رضوی در نخستین همایش مدیریت خدمات دارویی کشور در محل بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) اظهار کرد: باید دانشجویان و اساتید دانشگاه ها به ویژه در حوزه داروسازی با محیط ‌هایی چون بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) آبادان که در دوران جنگ فعالیتهای زیادی در آن انجام شده، آشنا شوند.
 وی با بیان اینکه ضروری است که بخش آموزش پزشکی از کلاسهای فعلی در دانشگاه ها به این مکان ‌ها کشیده شود، افزود: تجربه‌ های ارزشمندی که در این اماکن وجود دارد باید به نحو مطلوی به دانشجویان القا شود.

امامی ‌رضوی تصریح کرد: برگزاری همایش ‌ها در محیط‌ های مناطق یادمانی و عملیاتی هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در تغییر روحیه و تقویت روحیه خودباوری، جهادی و بسیجی دارد.


معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: در حوزه آموزش و پژوهش نیز باید به دوران دفاع مقدس بازگشت و از تجارب آن دوران بیش از پیش بهره‌ مند شد.

وی با اشاره به دستاوردهای حوزه پزشکی در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: تجربه جراحان در دوره هشت سال جنگ تحمیلی رشد این بخش از علم پزشکی را در کشور سبب شده است.

 رضوی امامی با بیان اینکه در زمینه حضور دانشجویان پزشکی در مناطق عملیاتی و بیمارستانهای صحرایی غفلت شده، افزود: برگزاری کلاسهای درسی و آموزشی ویژه دانشجویان پزشکی در این مناطق زمینه ساز رشد بیشتر است که نباید از آن غفلت ورزید./ع
برچسب ها: توسعه ، آموزش ، صحرایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.