سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشت نهال رایگان در منازل منطقه 10

رئیس فضای سبز گفت: مرحله اجرایی کاشت نهال در باغچه شهروندان از 20 آذر ماه توسط 3 اکیپ در سطح نواحی 3 گانه آغاز می شود.

مهستی مجدآبادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برای توسعه و افزایش سرانه فضای سبز و همچنین رفع مشکل آلودگی هوا طرح کشت نهال رایگان در حیاط منازل مسکونی شهروندان از طرف اداره فضای سبز اجرا می شود.

وی در ادامه با اشاره به نحوه اجرای این طرح افزود: با اطلاع رسانی مناسب از طریق تبلیغات محیطی، نصب بنر و پلاکارد در معابر اصلی، مراکز آموزشی گل و گیاه، نواحی 3 گانه، مدارس و فضای عمومی همچنین استفاده از ظرفیت شهریاران جوان برای حضور در درب منازل و نیازسنجی از شهروندان در زمینه کاشت درخت در منازل، بانک اطلاعاتی در حال تکمیل است و با استقبال شهروندان نیز روبه رو بوده است.

وی افزود: مرحله اجرایی این طرح از 20 آذر ماه توسط 3 اکیپ مختلف که شامل یک کارشناس، 2 کارگر در سطح نواحی 3 گانه در قالب کاشت درخت در منازل، آموزش نگهداری و توزیع بروشور آغاز خواهد شد.

مجدآبادی گفت: بر اساس خواسته های شهروندان 90 درصد درختان در نظر گرفته شده برای کاشت در منازل درختان گیلاس، آلبالو، خرمالو و گردو بوده است.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات اجرای طرح و اعلام آمادگی برای کاشت نهال در منزل خود به مراکز گیاه پزشکی در مرکز شماره یک بوستان شهید عرب و مرکز شماره 2 بوستان نیلوفر و مرکز شماره 3 بوستان رضوان و مرکز شماره 4 بوستان شهید باقری منطقه 1 مراجعه کنند./ف

برچسب ها: نواحی ، نهال ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.