سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در منطقه 22 پایتخت؛

برگزاری جشنواره بزرگ سلامت با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان

شهردار منطقه 22 از اجرای طرح جشنواره سلامت محله، به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان در محدوده شمالغرب تهران خبر داد.

حسین مرادی شهردار منطقه 22 با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در این طرح به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این جشنواره با هدف ارتقای سطح سلامت تمامی گروه های سنی در منطقه و نیل به شهر سالم اجرا خواهد شد که مشارکت همه جانبه شهروندان در منطقه را می طلبد.
مرادی افزود: از جمله محورهای مهم این جشنواره می توان به طرح سالمندان و سلامت، مادر و کودک، جوانان، پزشکان، معلولان، اهدای خون، پیشگیری از ابتلا به دیابت، سلامت و پیشگیری از استعمال دخانیات، سلامت و پیشگیری از چاقی در محله اشاره نمود.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند آثار خود را تا پایان آذر ماه 91 با موضوعات پیشگیری از چاقی، سالمندان، مادر و کودک، جوانان و نوجوانان، اهدای خون، معلولان، خادمان مساجد، پزشک محله، پیشگیری از دخانیات و دیابت در قالب نقاشی، فیلم، عکس، کاریکاتور، شعر به خانه های سلامت محله های خود ارائه دهند.
مرادی در خصوص آگاهی بیشتر از نحوه شرایط این جشنواره خاطر نشان کرد: شهروندان تا زمان اختتامیه یعنی 10 اسفند ماه مهلت دارند که به خانه های سلامت محله خود مراجعه نموده و آثارشان را تحویل دهند ضمن اینکه در پایان نیز جوایز ارزنده ای به نفرات برگزیده تعلق خواهد گرفت./ز

برچسب ها: جشنواره ، سلامت ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.