سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرخپوشان تا بازی با تراکتور پشت دربهای بسته می مانند

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز 10 آذر ساعت 11:30 پشت درب های بسته ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ابتدای تمرین سرخپوشان به صورت انفرادی هر یک در گوشه ای از میدان به تمرین اختصاصی پرداختند و پس از آن مانوئل ژوزه آنها را به دور خود جمع کرد و برای مدت کوتاهی با بازیکنان پرسپولیس به صحبت پرداخت و پس از صحبت های سر مربی این باشگاه بازیکنان با آرام دویدن تمرینات جدی خود را آغاز کردند و پس از آن آقا وسط بازی کردند و شنیده ها حاکی از این است که تا بازی با تراکتورسازان پرسپولیسی ها پشت دربهای بسته تمرین خواهند کرد.

گفتنی است، در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان پایتخت یک تماشاگر جوان با ویلچر به همراه پدر خود به ورزشگاه درفشی فر برای مشاهده تمرین پرسپولیس آمده بود که از میان تمامی بازیکنان این تیم تنها مهرزاد معدنچی از وي استقبال کرد و حدود 20 تماشاگر نیز برای تشویق سرخپوشان به ورزشگاه درفشی فر آمده بودند و وقتی دیدند که تمرین پشت دربهای بسته ادامه می یابد از تعداد تماشاگران کاسته شد.

لازم به ذکر است، تماشاگران به اینکه فدراسیون فوتبال ایران برترین فدراسیون آسیا شده است اعتراض دارند و تاکید می کنند که علی کریمی بایستی به عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی می شد.

گفتني است، مهرزاد معدنچی برای انجام فیزیوتراپی یک ساعت زودتر از سایر بازیکنان به محل تمرین آمده بود و محمد قاضی نیز برای انجام فیزیوتراپی بعدازظهر به ورزشگاه خواهد آمد ضمن اینکه تماشاگران به نحوه دروازه بانی شهاب گردان و حرکت ناشایست مازیار زارع معترض هستند.

شایان ذکر است، حمید عباسی مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس به همراه دختر کوچک خود بر سر تمرین سرخپوشان حاضر شد و از نکات جالب توجه در تمرین امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد بود که به دلیل توقف در مقابل درب ورزشگاه درفشی فر ایجاد ترافیک در این مسیر کرده بود و بازیکنان نتوانستند به موقع سر تمرین حاضر شوند.

لازم به ذکر است، اولیایی که فرزندان خود را به مدرسه فوتبال واقع در جنب ورزشگاه درفشی فر فرستاده اند به دلیل اینکه سرخپوشان پایتخت در حال تمرین هستند نمی توانند تمرینات فرزندان خود را مشاهده کنند و از این بابت دلخوری فراوانی دارند.

گفتنی است، رضا حقیقی بازیکن سابق فجر شهید سپاسی شیراز نیز که به تازگی به جمع سرخپوشان پیوسته به همراه راننده شخصی خود به ورزشگاه درفشی فر آمد.

در ادامه تمرین سرخپوشان ضربات شوت از راه دور را تمرین کردند و عابدزاده نیز جدای از سایر بازیکنان به صورت جداگانه به تمرین ادامه داد و پس از آن بازیکنان پرسپولیس به دو گروه سورمه ای و قرمز تقسیم شدند و تمرینات حمله به دفاع را انجام دادند و در آخر تمرینات بازیکنان سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند و به بازی فوتبال که در یک نیمه از زمین تعیین شده بود پرداختند که در یک تیم نیلسون و در تیم دیگر گردان دروازه بانی می کردند.

گفتنی است، در پایان بازی تیم ها به تساوی رضایت دادند و بازی به پنالتی کشیده شد و از نکات قابل توجه این بود که پس از پیروزی یک تیم که در آن نیلسون دروازه بانی می کرد بازیکنان حلقه شادی تشکیل دادند و خوشحالی کردند.

لازم به ذکر است، تمرین سرخپوشان در ساعت 12:30 دقیقه به پایان رسید و محمد رویانیان وارد ورزشگاه درفشی فر شد و در ابتدا با بازیکنان سه اخطاره صحبت کرد و آنها را دعوت به آرامش در خلال بازی ها کرد و پس از آن به صورت اختصاصی با یحیی گل محمدی به مذاکره پرداخت./مح

برچسب ها: معدنچی ، آسیا ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.