سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسعلی میرحسینی:

اجازه میدان داری به حریف ندادیم / از تماشاگران تبریزی باید الگوبرداری شود

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت: بازی سختی را مقابل تبريزي ها برگزار کردیم، شاگردانم در ابتدا پر اشتباه ظاهر شدند این شروع بد باعث تضعيف روحيه بازيکنان شد اما بچه ها خيلي زود به بازي برگشتند.

عباسعلی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  شاگردانم در ابتدا پر اشتباه ظاهر شدند این شروع بد باعث شد تا وقت استراحت فنی نخست با پوئن هشت بر صفر به نفع حریف رقم بخورد و به طور کلی این ست 25 بر 19 به سود میزبان به پایان رسد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه توانایی شاگردانم موجب شده تا آنها از نظر روحی و روانی به طور مجدد به بازی برگشته و خود را در زمین پیدا کنند و ست های دوم و سوم را به راحتی به نفع خود به پایان رسانند اما در ست چهارم تبریزی ها از ما جلو افتادند از پوئن 20 بر 16 سعی کردیم با زدن سرویس های هدفمند و متمرکز دریافت اول های حریف را متزلزل کرده و بازی را در این گیم 25 بر 27 به نفع خود به پایان رساندیم.

سر مربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد اظهار داشت: ما پیش از این دیدار به طور کامل تبریزی ها را آنالیز کرده بودیم، آنها هم شب گذشته طبق پیش بینی هایمان بازی کردند، نمی توانستیم مقابل تبریز راحت بازی کنیم و اجازه دهیم که در زمین میدان داری کنند چون در این صورت باخت و واگذاری نتیجه قطعی بود.

میرحسینی خاطر نشان کرد: یکی از نکات قابل توجه در اين بازی حضور تماشاگران با فرهنگ تبریزی در سالن بود آنها از ابتدای شروع بازی تا پایان مسابقه به طور یک دست تیم خود را تشویق می کردند و به هیچ عنوان از الفاظ رکیک و زشت علیه تیم حریف استفاده نکردند به نظرم تماشاگران موفق تبریزی باید از سوی مسئولان فدراسیون مورد تشویق قرار گیرند و از آنها باید در تمامی استان ها و شهرها به عنوان یک الگو یاد شود.

امیدوارم روزی شود که در تمامی ایران تماشاگران والیبال همانند تبریزیها رفتار کنند./مح

برچسب ها: آنالیز ، میدان ، دیدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.