سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصطفی کارخانه:

باخت تلنگر محکمی برایمان بود / توانایی شاگردانم بالا و غیر قابل انکار است

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت:ما در هفته نهم مسابقات لیگ در مقابل شهرداري اروميه یکی از طولانی ترین بازی ها را برگزار کردیم و این امر در والیبال حرفه ای حاکی از فشردگی و نزديک بودن بازی ها است.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه تیم خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی بسته اند، اما تیم ورامین برای نخستین بار حضور در پیکارهای لیگ برتر را تجربه می کند و با این وجود هم اکنون در مکان دوم جدول رده بندی قرار داریم.

حضور بازیکنان شاخص و صاحب نامی چون سعید معروف، علی نادی، سعید مصطفی وند و ... در ترکیب تیم ارومیه حاکی از قدرت بلامنازع آنهاست.

فرهاد پیروت پور والیبالیست جوان ولی شگفتی ساز در ترکیب ارومی ها یکی از نقاط قوت آنها محسوب می شود.

وی تصریح کرد: پیروت پور در کنار دیگر بازیکنان صاحب نام و مدعی ارومی یکی از عوامل اصلی برد آنها مقابل ما محسوب می شد به نظرم باید لقب بهترین بازیکن هفته را به وی داد.

سر مربی تیم والیبال متین ورامین یادآور شد: ما در بازی شب گذشته مقابل تیم شهرداری ارومیه بنا به هر دلیلی 2 ست نخست اول بازی را به حریف واگذار کردیم، توانایی شاگردانم تا حدی بالا بود که توانستند بازی را به ست پنجم بکشانند و یک امتیاز را به خود اختصاص دهند.یکی از دلایل اصلی کسب چنین نتیجه ای در دیدار هفته نهم لیگ حضور پر شور تماشاگران ورامینی و حمایت قطعی مسئولان باشگاه بود.

کارخانه تصریح کرد: باخت برای ما یک تلنگر بزرگ محسوب می شود زیرا این نتیجه می تواند ما را برای بازی بعدی و حضور موفقتر مقابل حریفان آماده تر کند. ما باید از این شکست درس بگیریم و نقاط ضعف و قوت خود را بهتر شناسایی کنیم. برای ما نتایج 2 بازی هفته های آینده لیگ از اهمیت به سزایی برخوردار است./مح

برچسب ها: والیبال ، باخت ، قدرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.