سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال؛

فرشاد سعیدی: خوب بردیم کار به داوری نکشید / مسیر امتیازآوری حریف را خنثی کردیم

مربی تیم والیبال سایپا گفت: دیدار با میزان خراسان برای ما از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، برای رویارویی با این تیم و غلبه بر حریف برنامه ریزی ویژه ای داشتیم.

فرشاد سعیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان سایپا تمامی موارد فنی و تاکتیک های ارائه شده در طول تمرینات آماده سازی را به خوبی به مرحله اجرا در آوردند. در ست دوم این دیدار به دلیل برخی اشتباهات فردی والیبالیست های تیم سایپا مقابل حریف نتیجه را واگذار کردیم.

وی یادآور شد: قدرت و برتری تیم سایپا مقابل میزان خراسان تا حدی زیاد بود که کار به ایراد گرفتن از نحوه قضاوت و داوری نکشید و بازی روان و حرفه ای 2 تیم باعث شد تا تماشاگران حاضر در سالن از یک والیبال زیبا لذت ببرند.

مربی تیم والیبال سایپا خاطر نشان کرد: تیم میزان خراسان دارای بازیکنان با تجربه و آماده ای است آنها در کارنامه شان تا کنون نتایج قابل قبولی را مقابل حریفان مدعی خود کسب کرده اند، نمی توان گفت که غلبه بر آنها کار راحتی بود بلکه ما با مهار کردن مهره های کلیدی و حساس این تیم مانع از امتیاز آوری خراسانی ها شدیم. و مسیر پوئن گیری آنها را به طور کامل خنثی کردیم.

سعیدی تصریح کرد: با دفاع های مستحکم و قدرتمند اسپک های قدرتمند خراسانی ها را به طور کامل بستیم و نتیجه بازی و سه امتیاز کامل دیدار به خود اختصاص دادیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان سایپا از شروع مسابقات لیگ برتر تا کنون اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان این تیم توانسته اند تا کنون با بهره گیری از توانایی های خود مقابل حریف ظاهر شوند و به هیچ عنوان تیم های رقیب را دست کم نمی گیرند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.