سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعت نفت برای ارائه توانمندی های نیاز به نمایشگاه دائمی دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزارت نفت باید برای ایجاد نمایشگاه دائم سرمایه گذاری کند، زیرا نمایش تولیدات داخلی، فرهنگ استفاده از محصولات ملی را ایجاد می کند.


سید مهدی موسی نژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ایجاد نمایشگاه دائم نفت، گاز، پخش و پالایش و پتروشیمی از سوی مسئولان وزارت نفت ضروری خواند و افزود: صنعت نفت و گاز، عظیم ترین صنعت کشور است که در میان اقشار مردم جایگاهی خاص دارد، اما برخی هنوز به توانمندی های بالای صنعت نفت، آگاهی کافی ندارند.

وی تاکید کرد: وجود نمایشگاه دائم وزارت نفت به عنوان اقدام زیربنایی، ارزش آن را دارد که مسئولان این وزارتخانه برای تاسیس آن سرمایه گذاری کنند.

عضو کمیسیون انرژی به بعد فرهنگی نمایشگاه های صنعتی پرداخت و تصریح کرد: نمایشگاه دائم صنعت نفت، علاوه بر بالا بردن روحیه خودباوری مردم، میل آنان را برای مصرف تولیدات ملی افزایش خواهد داد و مردم وقتی ببینند بزرگترین و پیچیده ترین صنعت کشور مبتنی بر محصولات داخلی به حیات خود ادامه می دهد، بدون شک به استفاده از تولیدات ایرانی در زندگی روزمره خود راغب خواهند شد.

نماینده مجلس نهم اظهار داشت: کمیسیون انرژی از طرح تاسیس نمایشگاه دائم صنعت نفت حمایت می کند و در هر مرحله که نیاز به حمایت باشد، ورود پیدا می کنیم.

برچسب ها: نفت ، صنعت ، توانمندی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.