سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیم کارت های اعتباری تقلبی از آب درآمد

معاون مبارزه با جعل و کلاه برداری پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: سیم کارت های اعتباری که به دست متقاضیان می رسد تقلبی از آب درآمد.

سرهنگ رهبریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: در حال حاضر مشاهده می شود که تعداد زیادی از افراد به کلانتری ها مراجعه کرده و از تقلبی بودن سیم کارت خریداری شده خود می گویند.
وی با اشاره به تحقیقات به عمل آمده از این شکایات گفت:ماموران پس از بررسی های انجام شده توانستند متوجه شوند که شرکت هایی با جعل عنوان به افراد تماس گرفته و از داشتن شماره دیگر سیم کارتشان در دیگر خطوط تلفن می گویند که افراد را مجاب به خریداری دیگر کدهای شماره های خود می نماید.
رهبریان در ادامه اظهار داشت:پس خریداری، این سیم کارت ها توسط پیکی به دست آنان رسیده و مبلغ کمی را برای سیم کارت به پیک می دهند و بعد از مدتی در حالی که افراد می خواهند این سیم کارت ها را راه اندازی کنند متوجه سوخته بودن و تقلبی بودن آن می شوند.
این مقام مسئول انتظامی در خاتمه در توصیه ای به هموطنان خاطر نشان کرد: شهروندان با دقت بیشتری به تماس هایی که به آنان می شود دقت نمایند و بلافاصله تصمیم نگیرند و همچنین در صورت امکان تقاضا داریم که پس از رویت این مورد برای جلوگیری و ریشه کن کردن این نوع کلاه برداری به مراتب مسئول رجوع کرده و اطلاع دهند./ز
برچسب ها: سیم کارت ، تقلبی ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.