سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نویسنده و تحلیلگر سیاسی فلسطيني:

همچنان قدردان ایران هستيم

تحلیلگر سیاسی عرب ضمن تشکر از مواضع ایران در قبال فلسطین از دولت های عربی خواست تا ایران الگوی رفتاری و عملی خود قرار دهند

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شام نیوز، "اسعد ابوشرخ" نویسنده و تحلیل گر سیاسی ضمن اشاره به قدر دانی مردم غزه از کمک های ایران گفت: ملت فلسطین از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره قدردان این کشور بوده و هست، ایران تنها کشوری است که همواره پرچم دفاع از فلسطین را به اهتزاز درآورده، روز جهانی قدس را بنیان گذارده و با شکوه هر چه تمام تر آن را برگزار می کند، از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سفیر رژیم صهیونیستی را اخراج کرده و سفارت فلسطین را راه اندازی کرد، و از ارائه کمک های تسلیحاتی و آموزشی به مردم مظلوم فلسطین دریغ نکرد.
در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطین نیز پیروزی مقاومت و شکست صهیونیسم ثمره موشک های ساخت ایران بود، به همین دلیل و به دلایلی دیگر که برخی از آن ها اشاره شد فلسطین سپاسگزار ایران است.
ابو شرخ در ادامه اظهارات خود از دولت های عربی خواست تا ایران را الگوی خود قرار داده و در قبال فلسطین همان مسیر ایران را طی کنند.
گفتنی است، هریک از جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین به صورت جداگانه مراتب سپاسگزاری خود را به گوش دولت و ملت ایران رساندند.

برچسب ها: ایران ، عرب ، دولت ، ابوشرخ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.