سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موج جديد بازداشت زنان در بحرين

رژيم آل خليفه حاکم بر بحرين اقدامات خود را براي بازداشت وحشيانه زنان از طريق يورش به منازل آنان بدون توجه به اصول اخلاقي، ديني، قانوني و انساني از سر گرفت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني اللؤلؤ ؛ رژيم آل خليفه اين اقدامات را در چارچوب رفتارهاي غيرانساني خود عليه مردم از سر گرفته است.

بر همين اساس شماري از نيروهاي رژيم آل خليفه سپيده دم امروز با يورش به منزلي در منطقه الغريفه يک دختر بيست ساله به نام منيره السيد حبيب را بازداشت کردند و به اسباب و اثاثيه منزل وي نيز آسيب کلي وارد کردند و به ايجاد رعب و وحشت در ميان ساکنان منزل پرداختند.

جمعيت الوفاق اسلامي بحرين اين شيوه رژيم را نشان دهنده رفتارهاي وحشيانه آن دانست و اعلام کرد اين رفتارها در اصل رفتارهاي تروريستي است. جمعيت الوفاق افزود ادامه يورش هاي عناصر رژيم نشان دهنده ذهنيت امنيتي انحرافي است که دشمن مردم است.

اين دختر بيست ساله بحريني در حالي بازداشت مي شود که اندکي پيش نيز يک نفر ديگر به نام ليلا عبدالله کاظم به بهانه اين که به سبب بيان افکار و انديشه حکمي عليه وي صادر شده است بازداشت شد.

اين در حالي است که تريبون ترقيخواه دموکراتيک در بحرين در بيانيه اي با اشاره به ادامه اعمال خشونت عليه زنان خواستار ريشه کن شدن اين مشکل شد.
برچسب ها: بحرین ، زنان ، بازداشت ، یورش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.