سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مجمع عمومي جبهه پيروان مطرح شد؛

ضرورت وحدت ميان اصولگريان در انتخابات آينده/ ديدار با چهره‌هاي مطرح اصولگرا

عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اينكه در اين مجمع هيچگونه بحثي درباره معرفي يك گزينه براي انتخايات رياست جمهوري صورت نگرفته است، گفت: در اين جلسه احزاب و تشکل‌های زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاكيد بر ضرورت ايجاد وحدت در ميان مجموعه اصولگريان در راستاي تبيين يك ساز و كار مناسب براي ورود به انتخابات آينده به بحث و بررسي پرداختند.

بهادر ولی‌زاده عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌درباره مباحث مطرح‌ شده در مجمع عمومی جبهه پیروان گفت: در این جلسه گزارش کلی از عملکرد جبهه پیروان خط امام و رهبری طی یکسال گذشته ارائه شد.

وی با اشاره به اينكه در اين مجمع هيچگونه بحثي درباره معرفي يك گزينه براي انتخايات رياست جمهوري صورت نگرفت،افزود: در اين جلسه احزاب و تشکل‌های زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاكيد بر ضرورت ايجاد وحدت در ميان مجموعه اصولگريان در راستاي تبيين يك ساز و كار مناسب براي ورود به انتخابات آينده به بحث و بررسي پرداختند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: ديدار با چهره هاي مطرح اصولگرا از جمله مباحث ديگري بود كه در اين جلسه از سوي اعضا مطرح شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ولی زاده ، احزاب ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.