سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/نماینده مردم کرمان و راور در مجلس؛

هدف دشمن از تحریم ها بدبین کردن مردم نسبت به رهبر و نظام است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شواری اسلامی گفت: هدف دشمن از تحریم ها این است که مردم را به نظام و رهبری بدبین کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در سفر به شهداد و بررسی مشکلات این بخش با اشاره به شرایط موجود اقتصادی کشور گفت: دشمن پس از ناکامی برای به انزوا کشیدن کشور با تمام توان سعی در نابودی اقتصاد کشور دارد و بر تحریم ها علیه ایران پافشاری می کند.

دکتر پورابراهیمی افزود: هدف دشمن از تحریم ها این است که مردم را به نظام و رهبری بدبین کند اما این تحریم ها و تهدیدها پیشرفت نظام را به همراه دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شواری اسلامی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی در تحریم ها قابل قیاس با دوران دفاع مقدس نیست ، تصریح کرد: با همدلی و وحدت ، حول محور ولایت و مدیرت درست مشکلات می توانیم با سربلندی از این برهه عبور کنیم.

فرماندار کرمان هم در این مراسم به بررسی و رصد دستگاههای دولتی توسط فرماندار تأکید کرد و افزود: کوتاهی از جانب مدیران و پرسنل برای خدمات دهی به مردم قابل پذیرش نیست.

بخشدار شهداد هم در این جلسه متوقف شدن عملیات اجرایی محورهای ماهان ـ شهداد ، جَهَر ـ اندوهجرد ، خیابان اصلی بخش شهداد ـ نبود خودروهای آتش نشانی را از مسائل و مشکلات این بخش خواند و با توجه به شروع فصل گردشگری شهداد و حضور قابل توجه گردشگران خواستار افزایش اعتبارات امنیتی به طور ویژه برای این مهم شد.

در پایان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شواری اسلامی و جمعی از مسئولین از روستاهای رودخانه ، همت آباد ، علی آباد مظفری و رشید آباد بازدید و برای حل مشکلات روستائیان قول مساعد داد.

گفتنی است: صبح امروز فرماندار کرمان با هیئت همراه به طور سرزده از ادارات شهداد بازدید و عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار داد که 90 درصد ادارات نمره عالی کسب کردند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.