سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راديو تهران؛

خانواده اي آرام با "خانه ما"

برنامه "خانه ما " را از شنبه تا چهارشنبه با بررسي مسائل و موضوعات روز در قالب نمايشي، از راديو تهران موج FM رديف 94 بشنويد.

حماد خزائي( تهيه كننده اين برنامه) به خبرنگار بخش راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "خانه ما" با دستمايه قرار دادن موضوعات اجتماعي و دغدغه هاي خانواده ها از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 10 و 30 دقيقه در قالب نمايشي از شبكه راديويي تهران پخش مي‌شود.
وي اظهار داشت: شنبه 11 آذرماه موضوع بيماري ايدز با دعوت از كارشناسان مربوطه و تعدادي از بيماران به اطلاع رساني و آگاهي بخشي بيشتر مي‌پردازند.
12 آذرماه در خصوص ورود به شبكه هاي اجتماعي با عنوان سرگرمي يا هر هدف ديگري بحث و گفتگو مي‌شود، خدمات اجتماعي به خانواده هايي كه فرزند معلول در خانه دارند موضوع مورد بررسي در 13 آذر ماه است.
وي در ادامه افزود: سه شنبه 14 ‌آذر ماه، قهر دائمي يكي از اعضاي خانواده و چهارشنبه منزوي و خجالتي بودن يكي از اعضا در خانواده موضوع برنامه خانه ما خواهد بود.
وي خاطرنشان كرد: ايمان احدزاده و معصومه سليمي نويسنده و فاطمه سرلك و سعيد باراني از بازيگران اين نمايش راديويي هستند كه همراه شنوندگان خواهند بود./ص

برچسب ها: رادیو ، تهران ، خانه ما ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.