سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسكن مهر بر سر دوراهي ؛

دولت يازدهم كدام مسير را انتخاب مي كند

طبق قانون اساسي راهي جز تامين مسكن حداقلي براي اقشار مردم پيش روي دولت نيست حال با پايان دولت دهم طرح تامين مسكن كه در دولت نهم و دهم در قالب طرح مسكن مهر قرار گرفت آيا در دولت جديد تغيير مي کند ؟


احمد رضا سرحدی کارشناس مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به برخی مشکلات بهره برداری پروژه مسکن مهر گفت :با توجه به تکميل نشدن بخشهايي از زیر ساخت های این پروژه متاسفانه روند پيشرفت با کندي پيش مي رود و این پروژه در دولت بعدی بايد به شکل گسترده تر و جامع تري پي گيري شود.

وی ادامه داد :با توجه به اهداف و برنامه هاي در نظر گرفته شده این طرح در بهترین حالت با تغییراتی ادامه خواهد یافت و در بدترین شرایط با خروج دولت این پروژه به بخش خصوصی واگذار مي شود و همچون گذشته بخش خصوصی به عنوان تامین کننده مسکن کشور بی رقیب وارد بازار مي شود .

وی با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی دولت مکلف به تامین حداقل نیاز مردم به مسکن است ، خاطر نشان کرد :مسکن مهر در اصل مثبت بوده و عمل در چهارچوب قانون اساسی بود که تا پیش از این مسکوت مانده بود .

سرحدی با بیان اینکه در جهان اقتصاد بر پایه اقتصاد دولتی و اقتصاد آزاد استوار است گفت :

تامین حداقل مسکن در متن قانون اساسی کشور قرار داشته  و در دولت نهم و دهم این طرح ، جان گرفت .

وی تصریح کرد :دولت بعدی با هر گرایشی این پروژه را با تغییراتی به صورت کامل تر می تواند در جهت برآورده ساختن نیاز واقعی مسکن هدایت کند.

برچسب ها: مسکن ، مهر ، دو راهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.