سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان مقام سابق صهيونيستي: موشک های غزه راه چاره ای ندارد!

"عوزی آراد" از مسؤولین سابق رژیم صهیونیستی که در مباحث امنیتی صاحب تخصص است اذعان کرد که در برابر موشک های مقاومت سپري وجود ندارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الرساله نت، "عوزی آراد" رئیس سابق امنیت ملی و مشاور نخست وزیر امنیت محلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد: هر کس که ادعا کند می توان مانع از حملات نظامی ضد اسرائیل شد و یا ادعا کند که می توان در برابر موشک های غزه راه حلی داشت در واقع نمی فهمد که چه ادعای باطلی بر زبان می آورد.
وی در کنفرانسی که در مرکز مطالعات امنیت ملی دانشگاه حیفا انجام شد افزود: شاید بتوان درباره پدافند دفاعی که در برابر کشورهای هسته ای ایستادگی کند سخن گفت، اما سخن از پدافند غیر قابل نفوذی که بتواند در برابر ابزار آلات جنگی سنتی مقاومت کند توهمی بیش نیست و از همین رو نمی توان در برابر موشک های غزه راه چاره کاملی به دست آورد.
آراد اظهار داشت که گسیل نظامیان اسرائیلی به مرزهای غزه اشتباهی بود که نتیجه آن آشکار شدن نقص و ضعف توانایی دفاعی رژیم صهیونیستی بود. البته در جنگ اخیر نمی توان طرف برنده و بازنده را دقیقا مشخص کرد چرا که هر دو طرف متحمل خسارتهایی شده اند تعیین برنده در گروي حوادث آینده است.
برچسب ها: عوزی ، آراد ، اسرائیل ، موشک ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.