سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تيم فوتبال تراکتورسازی:

تیم آلومینیوم دفاعی بازی کرد، روزنه ای برای نفوذ نداشتیم

اولویرا پس از کسب تساوی مقابل تیم آلومینیوم اظهار داشت: در طول 90 دقیقه بازی را در اختیار داشتیم اما مقابل بازی دفاعی آلومینیوم روزنه ای برای نفوذ پیدا نکردیم.

اولویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: تیم تراکتورسازی در مقابل آلومینیوم هرمزگان در طول 90 دقیقه بازی را دراختیار داشت. موقعیت های گلزنی بسیاری را نیز روی دروازه ی حریف خلق کردیم متاسفانه از شرایط و موقعیت میهمان استفاده نکردیم و 3 امتیاز با ارزش خانگی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: تیم آلومینیوم در مقابل ما بازی دفاعی را به نمایش گذاشت و مهاجمان تراکتور تمام تلاش خود را برای شکستن خط دفاعی و یافتن راهی برای نفوذ به کار گرفتند اما موفق به زدن گل دوم نشدند.

اولیرا افزود: درمقابل آلومینیوم چند بازیکن خود را در اختیار نداشتم و همین مسئله سبب عدم هماهنگی کامل بین بازیکنان تیم شده بود و به هر حال پس از گذشت زمان می توانیم تیمی یکدست و هماهنگ تر را رامی و راهی میدان کنیم .

سرمربی تراکتور تصریح کرد: تیم های قدرتمند و حرفه ای دچار فراز و نشیب می شوند و تیم تراکتور نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد البته در آینده ای نزدیک شرایط را بگونه ای در تیم تراکتور فراهم می کیم تا تیم در کمترین حاشیه و فراز و نشیبی به رقابت های خود بپردازند./با

برچسب ها: آلومینیوم ، نفوذ ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.