به گزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نورالدين علي آبادي مديرعامل شرکت پرس ريل در نشست انجمن صنفي شرکت هاي حمل و نقل ريلي در خصوص اجراي قطار کامل گفت: يکي از چالش هاي اجراي قطار کامل حرکت از مبدأ تا مقصد، مسير طولاني ايستگاه تخليه و بارگيري است.
وي ادامه داد: در راه آهن کشور قطار برنامه اي، قطار مبدأ و مقصد به نفع راه آهن کشور نيست زيرا در مسافت هاي طولاني آرايش قطار تغيير مي کند و اين نوع قطار فقط در مسيرهاي کوتاه اجرايي است.
وي افزود: بهترين راهکار براي افزايش سود و درآمد بخش ريلي واگذاري آن به بخش خصوصي است.
علي آبادي خاطرنشان کرد: بايد سياست هاي بخش ريلي را شفاف تر تنظيم کنيم تا سرمايه گذار با ذهني روشن سرمايه خود را وارد حمل و نقل ريلي کند./ک