سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دروغگویی منافقین با حضور گروه خبرنگاران رسوا شد

سازمان منافقین که پیوسته در حال دروغ‌گویی و بزرگ‌نمایی در سایت‌ها و رسانه‌های خود می‌باشد، این بار و به لطف حضور گروه خبرنگاران به اشرف رسوا شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، روز گذشته در سایت گروهک منافقین فیلمی با عنوان «عزاداری به مناسبت تاسوعای حسینی در اشرف (محرم1391)!» منتشر شد که با توجه به هم‌زمانی حضور خبرنگاران در این پادگان باعث رسوایی بیش از پیش این گروه شد.

بر پایه این خبر در فیلم ساختگی مذکور که احتمالاً مربوط به سال گذشته یا سال‌های گذشته می‌باشد، تعداد زیادی از زنان و مردان عضو این گروهک در حال برگزاری مراسم تاسوعا در مقابل دوربین هستند و با تکنیک‌های فیلم‌برداری سعی می‌شود این مراسم پرشکوه و پرجمعیت نشان داده شود.

این در حالی است که تاسوعای امسال، گروهی از خبرنگاران ایرانی و بین‌المللی برای پوشش تصویری اخراج منافقین در پادگان اشرف حضور داشتند و از نزدیک تصاویری از وضعیت این پادگان و حدود 80 عضو باقی‌مانده منافقین را ثبت کردند.

در تصاویر ثبت‌شده از سوی گروه خبرنگاران و مصاحبه‌های صورت‌گرفته با پلیس عراق و فرمانده گروه نظامی عراقی مستقر در اطراف اشرف مشخص شد که تنها 4 یا 5 عضو باقی‌مانده در اشرف زن هستند.

این در حالی است که در فیلم منتشرشده در سایت منافقین جمعیتی چند صد نفری و تعدادی زیادی از زنان نشان داده شدند.

گفتنی است تاکنون 3100نفر از اعضای منافقین به کمپ لیبرتی منتقل شدند و در حدود 80 نفر از اعضای این گروهک به بهانه فروش لوازم در پادگان اشرف باقی مانده‌اند که بزودی و با فرمان دولت عراق این پادگان را ترک خواهند کرد.

برچسب ها: منافقین ، وبگردی ، رسوایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.