سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین /

آغاز رقابت هاي تنيس روي ميز بين المللي قزوين

رقابت هاي تنيس روي ميز بين المللي قزوين از دقايقي قبل در قزوين آغاز شد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين هشتمين دوره رقابت هاي تنيس روي ميز بين المللي قزوين جام فجر از دقايقي قبل با حضور کشورهاي تاجيکستان , لبنان , روسيه ,آذربايجان , عراق , بلاروس وتيم تاتارستان که يکي از ايالت هاي خود مختار کشور روسيه محسوب مي شود به همراه چهارتيم داخلي از کشورمان در سالن تنيس روي ميز مجموعه ورزشي غدير قزوين آغاز شد .

در اين رقابت ها که در مجموع جوايزي به ارزش 5000 دلار براي نفرات برتر در نظر گرفته شده است 100 ورزشکار طي چهار روز تا دوازدهم آذرماه در بخش هاي انفرادي , دونفره و تيمي و در دو رده سني نوجوانان و جوانانبا يکديگر رقابت مي کنند .

اما درجريان نخستين روز اين رقابت ها دربخش تيمي رده سني نوجوانان تيم هاي شهرداري قزوين, آذربايجان , لبنان و نيرومحرکه قزوين در گروهاول اين رده سني با يکديگر رقابت مي کنند و در گروه دوم نيز تيم هاي بلاروس , عراق , فولاد واستانداري به مصاف يکيدگر خواهند رفت .

در رده سني جوانان اين مسابقات هم تيم هاي روسيه , عراق , لبنان , و نظام مهندسي ساختمان قزوين با هم پيکار مي کنند و در گروه دوم نيز تيم هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين , آذربايجان , تاجيکستان و بانک مهر اقتصاد براي تعيين تيم هاي سرگروه و راه يافته به مرحله نيمه نهايي بخش تيمي با هم مسابقه خواهند داد .

در اين رقابت ها تنيسورهاي استاندر رده سني نوجوانان با ترکيب سه ورزشکار و در رده سني جوانان با ترکيب چهار تنيسور به مصاف ديگر رقباي داخلي و خارجي خود خواهند رفت .

عليرضا بيگدلي و مهدي نجفي ازچهره هاي شناخته شده تنيس استان و تيم ملي جوانان کشورمان هستند که در اين مسابقات به مصاف ديگررقيبان داخلي و خارجي خود خواهند رفت .

مسابقات تنيس روي ميز بين المللي قزوين در تقويم فدراسيون جهاني تنيس روي ميزبه ثبت رسيده و با توجه به اين که در هشت دوره متوالي با حضور ورزشکاران و تيم هاي خوب خارجي برگزار شده است از قابليت خوبي در بين کشورهاي خارجي حاضر شده در اين مسابقات برخوردار است ./ع

برچسب ها: تنیس ، بین المللی ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.