سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگراني صهيونيست ها از موشک هاي عمل نکرده مقاومت در اراضي اشغالي

پليس اسرائيل با انتشار گزارشهايي از وجود بيش از يک هزار و دويست فروند موشک شليک شده نيروهاي مقاومت فلسطيني در جنگ اخير و عمل نکردن آنها در جنوب اراضي اشغالي سال 1948 خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي المختصر ، منابع پليس اسرائيل اعلام کردند در حملات اخير حدود يک هزار و چهار صد و نود فروند موشک از نوار غزه به طرف اهدافي در داخل خط سبز از تل الربيع ( تل اويو) در شمال تا بئر السبع در جنوب شليک شده است و بقاياي حدود دويست موشک شليک شده جمع آوري شده است.
اين در حالي است که نگرانيهاي فزاينده اي درباره صدها فروند موشک شليک شده که تاکنون کشف نشده و يا منفجر نشده اند وجود دارد.
کارشناسان در اداره پليس اسرائيل طي سه روز اخير هفت فروند موشک را در اماکن باز در منطقه نزديک غزه کشف کردند.
ايرز تمسوط يک کارشناس مواد منفجره در ارتش اسرائيل درباره اقدام به گشت زني نظاميان اسرائيلي طي روزهاي آتي در مناطقي که موشکهاي فلسطيني شليک شده اند احتمال انفجار و بروز فاجعه مي رود ابراز نگراني کرد.
تمسوط از يهوديان ساکن اراضي اشغالي سال هزار و نهصد و چهل و هشت خواست ضمن رعايت هوشياري از تماس با هر شيء مشکوک خودداري کنند.
يک مسئول بلند پايه بخش عمليات پليس اسرائيل نيز تاکيد کرد عمليات ترسيم و تعيين مناطقي که در آنها موشکهاي فلسطيني شليک شده است به زماني بسيار طولاني نياز دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.