سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار هندبال‌ها

رویارویی ایران با اندونزی در مسابقات قهرمانی آسیایی بانوان آخرین اردوی تیم ملی قبل از اعزام به این رقابت‌ها

تیم ملی هندبال بانوان ایران در اولین دیدار در مسابقات قهرمانی آسیا روز 17 آذر به مصاف اندونزی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا از روز 17 آذر به طور رسمی در اندونزی برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان کشورمان در نخستین مسابقه خود در همین روز به مصاف میزبانی خواهد رفت.

در ادامه گزارش آمده است تیم‌ ملی کشورمان روز 18 آذر به مصاف کره شمالی خواهد رفت 19 آذر مقابل کره جنوبی قرار می‌گیرد، 20 آذر در برابر تیم چین می‌ایستد و 22 آذر نیز با چین تایپه و تایوان بازی دارد.

این گزارش ادامه می‌دهد؛ تیم اعزامی میهن‌مان به این رقابت‌ها در گروه سختی قرار دارد و باید با تمام قدرت به مصاف این حریفان برود.

براساس این گزارش مسابقات جهانی 2013 در صربستان برگزار خواهد شد و 3 تیم برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا به این کشور اعزام خواهند شد.

در ادامه گزارش آمده است؛ اردوی هفدهم (آخرین اردو) تیم ملی هندبال بانوان کشورمان از فردا 9 آذر در تالار هندبال تهران آغاز می‌شود و تا روز 14 آذر ادامه خواهد یافت و تیم 15 آذر به اندونزی رهسپار خواهد شد.

گزارش دیگری عنوان می‌کند در  این اردو 18 بازیکن به نام‌های شیما زارع، مژگان روح‌افزا، مریم یوسفی، حمیده علی‌نقی، راضیه جانباز، هدی رئیسی، مینا وطن‌پرست،  شیدا غلامی، فهیمه مرادی، نرگس شیخی، مهین وطن‌پرست، سمیه شهریاری، سهیلا هیئت، راضیه سهرابی زهرا تقی‌یار، سمیره علی‌زمانی، ساناز رجبی و زینب بذرافکن حضور دارند.

در ادامه گزارش آمده است؛ اردو‌های تیم ملی از بهمن سال گذشته آغاز شده است و تاکنون 16 اردو سپری شده است و این بهترین زمان ا ست تا ملی‌پوشان با آمادگی کاملی به رقابت‌های آسیائی اعزام شوند.

در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود؛ بانوان ایران هنوز در اول راه هستند و قبل از این مسابقات 2 بار به قهرمانی آسیا رفتند هر چند مقام‌های خوبی کسب نکردند

اما با انجام اردوهای منظم و منسجم و از همه مهمتر حضور مربیان کاربلد و با تجربه در این تیم و ارائه امکانات در حد توان فدراسیون در این اردوها، بازیکنان با درایت و هوشیاری بالا می‌توانند مقام خوبی کسب نمایند./با

برچسب ها: هندبال ، قهرمانی ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.