سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت حداكثري آمريكاييها با طرحهاي درماني اوباما

وزير نيروي دريايي آمريکا روز شنبه از شرکت چين در رزمايش مشترک دريايي در اين کشور استقبال کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه فاکس ؛ اين شبكه با استناد به گزارش موسسه نظرسنجي راسموسن ريپورت اعلام کرد حدود 50 درصد از مردم بر اين باورند که طرح هاي اوباما در زمينه بهداشت و درمان موجب مي شود که اين خدمات طي دو سال آينده بدتر هم بشوند. اسکات راسموسن در گفتگو با اين شبکه گفت: در اين نظر سنجي ما سوال کرديم که  سيستم بهداشت و درمان چطور است. اکثر دموکراتها گفتند که به نظر آنها سيستم بهداشت و درمان در حال بهتر شدن است.

جمهوريخواهان اصلا اين حرف را قبول ندارند و مي گويند سيستم بهداشت و درمان بدتر هم خواهد شد. به نظر من رياست جمهوري جورج بوش در گرو حمله به عراق بود و باراک اوباما هم رياست جمهوري اش را در گرو قانون بهداشت و درمان گذاشته است و اگر اين طرح تا چند سال آينده نتيجه خوبي نداشته باشد مي تواند در انتخابات آينده تاثيرگذار باشد.

 مجري برنامه گفت: طبق يکي ديگر از نظرسنجي هاي موسسه شما 48 درصد بر اين باورند که پول حاصل از افزايش مالياتها در برنامه هاي جديد دولت صرف مي شود و فقط 38 درصد گفته اند اين اقدام باعث کاهش کسري بودجه خواهد شد. ما مشکل بدهي داريم و حتي برخي آن را يک بحران مي دانند. مردم از اين موضوع خوشحال نيستند و بايد به گونه اي با آن برخورد کنيم. نظر شما چيست؟

 راسموسن گفت: بله هميشه ترديدهايي در سياست وجود دارد. براي من باز هم جاي تعجب است که فقط 48 درصد مردم اينطور فکر مي کنند. اگر شما از مردم درباره کاهش هزينه ها در خارج از کشور سوال کنيد، 65 درصد مي گويند فکر خوبي است اما اگر بگوييد کاهش هزينه ها به غير از موارد نظامي فقط 42 درصد آن را تاييد مي کنند.» مجري پرسيد:  اگر مردم درباره آينده بهداشت و درمان خوش بين نيستند و درباره ميزان بدهي ها هم نظر خوبي ندارند پس چطور دوباره به اوباما راي دادند؟

 راسموسن گفت: آنها تا حدودي فکر مي کردند با انتخاب ميت رامني هم اوضاع تفاوت چنداني نمي کند. طبق آمار ميزان اعتماد مصرف کنندگان از زمان انتخابات تا کنون کمتر هم شده است و اگر بخواهيم آن را به فعاليت اقتصادي تعبير کنيم سال آينده از نظر اقتصادي سال سختي خواهد بود.
برچسب ها: آمریکا ، اوباما ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.