سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش تنیس روی میز:

اردو خوب است حتی اگر یک هفته باشد

بازیکن ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: برگزاری اردو برای پینگ پنگ بازان لازم است حتی اگر یک هفته طول بکشد.

واحد مالمیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: درباره اردویی که برای تیم بزرگسالان تنیس روی میز قرار است به میزبانی آکادمی بین الملی تنیس روی میز برگزار شود.

بیان کرد: 3 عامل مسابقات برون مرزی بازیهای لیگ قوی و مستمر به همراه برگزاری اردو از عوامل اصلی موفقیت در ورزش تنیس روی میز هستند برگزاری اردو برای تیم ملی بزرگسالن هم بسیار خوب است  و اگر بتواند هر چند وقت یک بار مدت را مشخص کنند تا بازیکنان در اردو باشند با یکدیگر هماهنگ تر شوند و سطح بازیشان بالا می رود حتی اردوها یک هفته ای نیز می تواند موثر باشد.

وی درباره بازیها لیگ امسال تنیس روی میز گفت: خوشبختانه در دو هفته ای که از لیگ گذشته است ما دو حریف سرسخت و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادیم، در اولین هفته 5 بر یک برابر پتروشیمی بندر امام ماهشهر (فهرمان لیگ پارسال) به پیروزی رسیدیم و دیروز نیز مقابل دانشگاه آذاد 5 بر 2 برنده از زمین بیرون آمدیم و فکر می کنم قدم بزرگی را برای قهرمانی برداشته ایم.

مالمیری اضافه کرد: لیگ امسال تنیس روی میز به گونه ای است که هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت بازیهای همه تیمها تقریبا در یک سطح است و همه می توانند تهدیدی برای یکدیگر به شمار آیند.

وی مدعی شد: سال گذشته یکی از بدترین لیگها را پشت سر گذاشتیم و هم از نظر مالی هم از نظر فنی لیگ بدی بود تا لحظه آخر 4 نفر از 6نفر بازیکنان دسته برتر با هیچ تیمی قرار داد امضا نکرده بودند و وقتی هم که قرار دادها امضا شد بسیار ی از آنها از تیمشان حتی یک ریال هم پول نگرفتند.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان  ادامه داد: امسال حضور تیم بانک دی باعث شد تا سایر تیمها هم به خود بیایند بانک دی بازیکنان بزرگی را همچون نوشاد عالیان جذب کرد و همین عامل باعث شد تا بقیه تیم هاترغيب شوند براي مقابله با اين تيم بازيكنان قوي‌تري را بگيرند و اكثر بازيكنان قدرتمند تنيس روي ميز جذب تيم‌ها شدند كه مي‌شود كيفيت ليگ بالا برود و بازيكنان انگيزه بيشتري براي تمرين و مسابقه دادن پيدا كنند.

مالميري درباره تيم سال گذشته‌اش بيان كرد: در ليگ 90 در ذوب آهن بازي كردم اما متاسفانه هيچ پولي به من ندادند احتمال اينكه از اين تيم شكايت كنم بسيار زياد است زيرا اكنون هيچ كدام از مسئولان آنها حتي جواب تلفن‌هاي ما را نيز نمي‌دهند.

وي اضافه كرد: تمام هزينه‌اي كه براي بستن يك تيم با 8 تا 20 بازيكن تنيس روي ميز باشگاه ذوب آهن هزينه كند 130 تا 140 ميليون تومان است، رقمي كه حتي يك پنجم رقم قرار داد يك بازيكن فوتبال اين باشگاه است چطور آنها مي‌توانند براي بازيكنان فوتبال اين تيم رقم‌ها را پرداخت كنند اما وقتي نوبت به پينگ پنگ بازان مي‌رسد آنها ندارند طوري كه هيچ كدام از ما پولي را دريافت نكرده‌ايم.

مالميري در پاسخ به اينكه براي مسابقات بين المللي جام فجر كه قرار است از 23 آذرماه برگزار شود تيم بانك دي چه برنامه ريزي‌هايي را كرده است گفت: در دو هفته‌اي كه از بازي‌هاي ليگ گذشت تيم بانك دي باشگاه مشخصي را براي تمرين نداشت و به همين دليل نتوانستيم تمرين‌هاي مستمري را داشته باشيم اما اينگونه نبود كه بدون تمرين باشيم و زير نظر ابراهيم عليدخت تمرين ك رديم براي رقابت‌هاي جام فجر قرار است تمريناتمان را آغاز كنيم تا بتونيم بازي‌هاي خوبي را به نمايش بگذاريم و به مقام دست يابيم.

ملي پوش تنيس روي ميز كشورمان درباره حضور تيم‌هاي خارجي در مسابقات جام فجر گفت: حضور اين تيم ها به ميزان مبلغي بستگي دارد كه براي جايزه در نظر مي‌گيرند به طور حتم هر چقدر كه رقم بالاتر باشد تيم‌هاي قوي‌تري از كشورهاي بهتري انگيزه حضور در كشورمان را پيدا مي‌كنند و سطح رقابت‌ها بالاتر خواهد رفت./با


 

برچسب ها: ملی پوش ، تنیس ، پینگ پنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.