سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس عربستاني:

ملك عبدالله به احتمال زياد فوت كرده است

كارشناس عربستاني گفت بنابر اطلاعات رسيده از داخل عربستان، وضع جسماني شاه عربستان بسيار وخيم است و حتي ممكن است وي فوت كرده باشد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبكه العالم ؛ مدير مركز دموكراسي و حقوق بشر عربستان از وخامت وضع جسماني ملک عبدالله پادشاه عربستان و حتي احتمال مرگ وي خبر داد.

 علي اليامي گفت: بنابر اطلاعات رسيده از داخل عربستان، وضع جسماني شاه عربستان بسيار وخيم است و حتي ممكن است وي فوت كرده باشد.

مدير مركز دموكراسي و حقوق بشر عربستان، افزود: در خاندان حاكم سعودي پنهان كاري شديدي وجود دارد و به علت نظارت شديد بر رسانه هاي اين كشور، تاكنون خبري درباره وضعيت سلامت شاه عربستان منتشر نشده است.

اليامي ادامه داد: رقابت بر سر حكومت در عربستان خطري براي جامعه به شمار مي رود؛ از اين رو قبل از انتشار هر خبري درباره وضعيت سلامت شاه عربستان يا فوت او ، مسئولان تلاش مي كنند تا فردي را به جاي وي منصوب کنند.

اليامي در پايان گفت: آل سعود بايد حكومت را به خارج از خاندان حكومتي منتقل كند تا امنيت و ثبات در كشور برقرار شود و قدرت به صورت مسالمت آميز از طريق انتخابات دموكراتيك منتقل شود.

برچسب ها: عربستان ، عبدالله ، فوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.