سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقاميري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شهيد "مجيد شهرياري" به معناي واقعي يک معلم بود

نماينده جديد ايران در شوراي بين‌المللي سزامي با اشاره به جايگاه ويژه‌ شهيد شهرياري و شهيد علي‌محمدي در شوراي بين‌المللي سزامي گفت: فقدان حضور اين دانشمندان هسته‌اي را با عملکرد اجرايي و علمي پر خواهيم کرد.

سید محمودرضا آقامیری دوست و همرزم شهيد شهرياري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن تسليت دومين سالگرد شهيد شهرياري گفت: شهادت  شهيد شهرياري فقدان عظيمي در روند علمي کشور بود که مسئوليت ما را سنگين کرد.

وي در توصيه به دانشجويان براي ادامه دادن راه شهيد شهرياري ادامه داد: براي ادامه دادن راه شهيد شهرياري بايد مانند او زندگي کنيم، يکي از ويژگي‌هاي شهيد شهرياري سطح بالاي علمي اين دانشمند بود که به جرات مي‌توانم بگويم يکي از بهترين اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي در رشته مهندسي هسته‌اي بودند.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی با بيان اين امر که شهيد شهرياري به معناي واقعي معلم بود، اظهارداشت: اگر بخواهيم او را الگو قرار دهيم، بايد در همه عرصه‌ها مانند او زندگي کنيم.

آقاميري با اشاره به تلاش دانشجويان براي ادامه دادن راه اين دانشمند هسته‌اي کشور تصريح کرد: دانشجويان شهيد شهرياري از تلاش براي پرکردن جايگاه شهيد شهرياري دست بر نمي‌دارند تا راه اين شهيدان را به نتيجه برسانند و در اين راه خوب عمل خواهند کرد.

نماينده جديد ايران در شوراي بين‌المللي سزامي در پايان اظهار داشت: در پروژه سزامي (تابش سينکروتون براي تحقيقات علوم کاربردي) نيز تلاش مي‌کنيم تا فقدان حضور اين شهيد را با عملکرد اجرايي و علمي خوب پرکنيم و بتوانيم فرصتي را براي کشور فراهم کنيم تا در اين زمينه  خلاءيي نداشته باشيم.

گفتني است سيدمحمودرضا آقاميري عضو هيئت علمي دانشکده مهندسي هسته‌اي دانشگاه شهيد بهشتي نماينده جديد ايران در شوراي بين‌المللي سزامي پس از شهيد شهرياري و شهيد علي‌محمدي است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آقامیری ، شهید ، شهریاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.