سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت آی‌فون ارزان‌می شود!

شرکت اپل قصد دارد تا دو سال آینده نسخه گوشی همراه آی فون را با قیمتی مناسب به بازار ارئه کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شایعه شده که تا دو سال آینده اپل نسخه ای از گوشی آی‌فون را با قیمت مناسب‌تر به بازار عرضه می‌کند. این گوشی سال 2014 با قیمت 200 دلار در اختیار مشتریان قرار مي‌گیرد.

گفته مي‌شود اپل این گوشی را برای بازارهای نوظهوری مثل هند و چین در نظر گرفته است. کشورهای چین و هند بزرگ ترین بازارهای تلفن همراه دنیا را دارند و با توجه به رویکرد افزایش سهم توسط اپل، این قضیه بیشتر رنگ واقعیت به خود مي‌گیرد.
چایناموبایل به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه چین دارای 700 میلیون کاربر است و اگر اپل اقدام به همکاری با این اپراتور کند سهم اپل در این بازار بیش از میزان انتظار مي‌رسد. گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل آندروید هم اکنون در چین بیشترین میزان فروش را دارند. گزارش‌ها حاکی است که 59 درصد کل گوشی‌های هوشمند فروخته شده در طول سه ماه تابستان را گوشی‌های مبتنی برآندروید تشکیل داده‌اند. گفته مي‌شود در این دوره زمانی 5/3 میلیون دستگاه گوشی آندرویدی در چین به فروش رسید، این در حالی است که رقم فروش گوشی آی‌فون 3/2 میلیون دستگاه برآورد شد. از آنجا که اپل به تازگی آی‌پد مینی را که نسخه ارزان‌تر و کوچک‌تر این تبلت است را به بازار معرفی کرده بنابراین ساخت گوشی آی‌فون با قیمت ارزان‌تر خیلی دور از انتظار نیست.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
یا مهدی عج
۱۵:۱۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
سلام .باید بگم ما ایرانی ها سهممون تو پیشرفت دنیا خیلی زیاد بوده ولی بخاطر نبود حمایت و پشتیبان به این روز افتادیم اگه ما هم نخبه هامونو حمایت کنیم خواهیم دید که در آینده ای نه چندان دور پیشرفته تر از اونا میشیم .ولی امان از اون موقعی که دشمن سرزمین و دینمون رو دوستی عزیز خطاب کنیم .ممنونم از زحمات شما گروه باشگاه خبرنگاران اجرتون با صاحب الزمان عج
ایرانی
۱۴:۳۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۱
گوشی آیفون ساخت کشور دشمن است بیاییم گوشی ایرانی جی ال ایکس بخریم
صدایی از جنوب کشور
۲۳:۴۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۱
چی بگم ؟ ارزون شد به منم بگید براتون بستنی بخرم . چه ربطی داش!
ghf
۱۹:۴۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۱
یعنی عمرم تا اون زمان قد میده؟!
i love iphne
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۱
چه فاییده؟؟؟
از اونور گوشی ارزون میشه از اینور گوشی گرون