سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيگ‌مرادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تعیین مسئولیت اعضای شورای مرکزی جديد جامعه نمایندگان ادوار در جلسه هفته آینده/به هیچ یک از کاندیداهای احتمالی جواب مثبت و قول حمایت نداده‌ايم

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار گفت :در جلسه‌ای که دوشنبه هفته‌ آینده جامعه نمایندگان ادوار برگزار می‌کند، مسئولیت اعضای جدید شورای مرکزی با حضور اعضا مشخص می‌شود.

همت بیگ مرادی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با فعالیت جامعه اسلامی نمایندگان ادوار گفت: در جلسه‌ای که دوشنبه هفته‌ آینده جامعه نمایندگان ادوار برگزار می‌کند، مسئولیت اعضای جدید شورای مرکزی با حضور اعضا مشخص می‌شود.
 

عضو شورای مرکزی  جامعه اسلامی نمایندگان ادوار گفت: محور دیگر این نشست بررسی و بحث در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم است.

وی در تشریح سیاست فعالیت‌های انتخاباتی اظهار داشت: جامعه نمایندگان ادوار به هیچ یک از کاندیداهای احتمالی جواب مثبت و قول حمایت نداده است و قصد دارد در پی نشست‌هایی که ایجاد می‌شود ،به افراد این واقعیت را متذکر شود که با توجه به شرایط سیاسی کشور فرد محوری مختوم به شکست است.

وی افزود:  جامعه نمایندگان ادوار در پی این است که نامزدهای احتمالی اصولگرا را برای رسیدن بر سر یک کاندیدای واحد ترغیب کند.

بیکگمرادی تاکید کرد: تا به حال جمعیت آبادگران جوان، جامعه مهندسین و جبهه حامیان ولایت و همچنین جامعه نمایندگان ادوار در ارتباط با حمایت از هیچ کاندیدایی به نتیجه نرسیده‌اند و به هیچ فردی در باغ سبز نشان نداده‌اند.

نماینده دور پنجم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به طور قطع همه مجموعه اصولگرایی برای رسیدن به یک کاندیدای واحد اتفاق نظر دارند.

شایان ذکر است که جامعه اسلامی نمایندگان ادور تشکیلات دارای مجوز از وزارت کشور است، که اعضای آن را نمایندگان ادوار مختلف تشكيل مي‌دهند و هر دوسال يك‌بار انتخاباتي مبنی بر اتعيين اعضای شورای مرکزی برگزار می‌کند که اخیر ا در 24 آبان 91 اعضای جدید آن انتخاب و محسن کوهکن به عنوان دبیر کل این تشکل برگزیده شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مرایدی ، فعالیت ، ادوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.