سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق فواره های منطقه 4 دستگیر شد

رئیس پلیس یگان انتظامی و اجرائیات شهرداری منطقه4 از دستگیری سارق فواره آب نماهای شمال شرق تهران خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران اجرائیات شهرداری منطقه 4 سارق آب نماهای این منطقه دستگیر شد.

نباتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به مراجعه پیمانکار فضای سبز مبنی بر اینکه تعدادی از فواره های آب نما خیابان هنگام به سرقت رفته است، با شناسایی و بررسی و پیگیری در این خصوص در 2 روز متوالی، فرد سارق در صحنه جرم در حال سرقت فواره ها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
رئیس پلیس یگان انتظامی و اجرائیات شهرداری منطقه 4، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بسیار مطلوب نیروهای خدوم انتظامی به ویژه کلانتری های محدوده استحفاظی منطقه ادامه داد: خوشبختانه با تعامل بسیار خوبی که میان مدیریت شهری منطقه 4 و کلانتری های سطح منطقه وجود دارد، بوستان های سطح منطقه از ایمنی و امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
نباتی، در ادامه از دستگیری عوامل حمله به ساختمان ناحیه 7 و تخریب احوال بیت المال خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش نیروهای خدوم انتظامی ماه گذشته، تعدادی از ارازل و اوباش که در مهر ماه با استفاده از سلاح سرد به ساختمان ناحیه 7 حمله کرده بودند، دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: در پی این حمله که منجر به شکسته شدن شیشه های ناحیه 7 شد، چند نفر از کارکنان شهرداری هم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند./ف
برچسب ها: سارق ، فواره ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.