سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

سه هزار طرح کشاورزی در اردبیل مصوب شد

مدیرکل جهادکشاورزی استان اردبیل از معرفی سه هزار و 245 طرح کشاورزی در هفت ماهه اول سال جاری برای دریافت تسهیلات بانکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عادل عبد ایمانی در جلسه بررسی طرح های توسعه کشاورزی استان با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز این طرح ها گفت: این طرح ها نیازمند هزار و 850 میلیارد ریال اعتبار هستند.

وی با بیان اینکه تعدادی از این طرحها توانسته اند با بانکهای عامل عقد قرارداد کنند، تصریح کرد: 866 طرح از سه هزار و 245 طرح معرفی شده به بانکها به مرحله عقد قرارداد رسیده و تسهیلات دریافت کرده اند.

مدیرکل جهادکشاورزی استان با اشاره به ارجاع طرح های بالای 300 میلیون ریالی از کارگروه شهرستانی به کارگروه کشاورزی استان افزود: بیشتر این طرح ها در زمینه ایجاد پروار بندی گوساله، پرورش گاو شیری، پرورش ماهی و به ویژه سرمایه در گردش بوده است.

عبد ایمانی با اشاره به میزان اعتبارات مورد نیاز این طرح ها اضافه کرد: صاحبان طرح های مصوب می توانند با ارایه مدارک مورد نیاز به بانکها تسهیلات دریافت کنند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه کشاورزی این استان تاکید کرد: سرمایه گذاری در زمینه طرح های توسعه ای کشاورزی طی سالهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته و بی شک با به ثمر نشستن این طرحها شاهد تحول در این بخش خواهیم بود/ع.

برچسب ها: اردبیل ، مصوب ، طرح ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.