سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

هیچ پروژه ای در کردستان تعطیل نیست

استاندار کردستان گفت: همکاری و تعامل نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاه های اجرایی می تواند بسیاری از مشکلات کردستان را رفع کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شهبازی گفت: علیرغم محدویت های مالی که در کشور ایجاد شده است شاهد کمک های اعتباری خوبی به استان هستیم و با همه مشکلات و تنگناهای موجود کارها، برنامه ها و طرح های استان پیشرفت قابل قبولی دارند.
وی افزود: با بیان اینکه هیچ پروژه راکدی در استان نداریم و تمام پروژه ها فعال هستند و به رغم مشکلات و مسائل مختلف اجازه توقف هیچ پروژه ای را نداده ایم و انتظار می رود که این روند با جدیت بیشتری ادامه یابد و پیشرفت فیزیکی پروژه ها بیشتر شود.
استاندار کردستان ایجاد اشتغال را دغدغه اصلی مردم کردستان دانست و ادامه داد: باید در راستای ایجاد فرصت های شغلی برای رفع بیکاری در استان با همت نمایندگان تلاش کنیم و به همین دلیل در این بخش نمایندگان باید تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.
شهبازی یادآور شد: شبکه های بیگانه و سایت های ضد انقلاب همواره درصدد ارائه گزارش های منفی از عملکرد و خدمات نظام در کشور به ویژه استان کردستان هستند و ما همواره شاهد گزارش هایی از سوی این عوامل در راستای کم اهمیت و ناچیز جلوه دادن فعالیت ها و خدمات نظام بوده ایم.وی خواستار تلاش دستگاه های اجرایی در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان شد و بیان کرد: با توجه به آمار دانش آموختگان دانشگاهی بیکار، باید فرصت های شغلی را برای این افراد فراهم کنیم.
استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به امکانات و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: اگر بخش کشاورزی و به تبع آن صنایع تبدیلی در استان توسعه یابد شاهد تحول بزرگی در وضعیت معیشتی و رفاهی مردم خواهیم بود.
شهبازی اعتباراتی را که به طرح های توسعه کشاورزی استان اختصاص یافته را در قالب تسهیلات بانکی عنوان کرد و افزود: سهم بانک کشاورزی از پرداخت تسهیلات به طرح های توسعه کشاورزی 166 میلیارد تومان و بانک سپه 40 میلیارد تومان است.
وی در پایان گفت: طرح آمایش سرزمین، طرح توسعه سرمایه گذاری و اشتغال، طرح توسعه بخش کشاورزی و چندین سند و طرح توسعه ای دیگر برای مدیریت استان تعریف و در حال اجرا است./س
برچسب ها: پروژه ، کردستان ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.