سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

صرفه جويي ارزي 333 هزار دلاري با ساخت و بومي سازي لوله هاي بويلر نيروگاه فولاد مبارکه

رئيس دفتر برنامه ريزي و کنترل نگهداري و تعميرات انرژي و سيالات فولاد مبارکه گفت : با همت و تلاش متخصصان داخلي لوله هاي واتر وال بويلرها که يکي از پر مصرف ترين قطعات بويلرها مي باشد با صرفه جويي ارزي 333 هزار دلار در داخل کشور توليد و مورد بهره برداري قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمود سيد معلمي افزود : با تلاش و پيگيري کارشناسان داخلي يکي از بزرگترين طرح هاي بومي سازي در نيروگاه به تحقق پيوست و لوله هايSA192 و SA210 به دست متخصصان شرکت لوله هاي دقيق کاوه به مرحله ساخت و توليد رسيد.

وي با تاکيد بر اينکه محصول توليدي بر اساس بازرسي هاي انجام شده مطابق با استانداردهاي موجود ساخته و توليد گرديده است تصريح کرد : اين اقدام بزرگ با همت و تلاش گروه فني واحد و با همکاري تنگاتنگ بازرسي فني بخش خوردگي مواد و بخش خريد مواد مصرفي صورت پذيرفت .

سيد معلمي در ادامه خاطر نشان کرد : در حال حاضر تعداد 334 شاخه لوله SA210 و تعداد 600 شاخه لوله SA192 توليد و در حال حمل به شرکت فولاد مبارکه مي باشد .

رئيس دفتر برنامه ريزي و کنترل نگهداري و تعميرات انرژي و سيالات فولاد مبارکه در ادامه گفت : با ساخت و بومي سازي لوله هاي بويلر نيروگاه علاوه بر جلوگيري از خروج 333 هزار دلار ارز از کشور ، ايجاد خودباوري در ساخت تجهيزات و قطعاتي با فناوری بسيار بالا، ايجاد اشتغال زايي در کشور با توجه به افزايش درخواست‌هاي جديد، عدم نياز به انبارداري و جلوگيري از هزينه‌‌هاي نگهداري با توجه به ساخت و توليد قطعه در حد اکثر دوره زماني يک ماهه و جلوگيري از خرابي لوله ها در دوره انبار داري از ديگر مزاياي بومي سازي اين لوله ها محسوب مي گردد./ع

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، مبارکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.