سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

نماینده شهرستان بروجن درمجلس شورای اسلامی افزایش مشاركت خیران درحوزه سلامت را خواستار شد

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی افزایش مشاركت خیران در حوزه سلامت با هدف ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی شهرستان را خواستار شد.


امیرعباس سلطانی در نشست كمیته سلامت شهرستان بروجن گفت: هر چند ارتقاء ضریب سلامت و شاخص های بهداشتی جامعه برعهده دولت است، اما این مهم با بودجه و امكانات دولتی قابل دستیابی نیست و باید خیران در حوزه سلامت مشاركت بیشتری داشته باشند.
وی افزود: فعالیت خیران سلامت دربخش بهداشت و درمان این استان قابل ستایش و قدردانی است اما درشهر بروجن برای رفع برخی مشكلات بخش سلامت به كمك بیش از پیش خیران نیاز است.
عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مراكز درمانی درشهرستان بروجن نیازمند نوسازی و تجهیز برای ارائه خدمات بهتر به مردم هستند كه مشاركت خیران می تواند نوسازی این مراكز را شتاب بخشد.
سلطانی گفت: گسترش مراكز درمانی خیریه و پرداخت بخشی از هزینه های درمانی اقشار محروم جامعه، گامی مؤثر در جلب رضایت الهی و كاهش هزینه های درمانی این گونه اقشار است.
وی افزود: هم اكنون كمبود آمبولانس و پزشك متخصص در مراكز بهداشتی و درمانی بروجن مشهود است كه نارضایتی مردم را از نحوه ارائه خدمات درمانی افزایش داده است.
سلطانی، خواستار شتاب بخشی به ساخت بیمارستان 220 تخت خوابی شهر بروجن، برای بهبود ارائه خدمات درمانی شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.