سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تبریز میزبان رقابتهای لیگ برتر و دسته یک والیبال

تبریز 3 دیدار از رقابتهای لیگ برتر و دسته یک والیبال و لیگ برتر والیبال نشسته را میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، در لیگ برتر والیبال مصاف شهرداری با پیشگامان کویر یزد صدرنشین در لیگ برتر والیبال نشسته مصاف گسترش فولاد و نفت و گاز گچساران و در لیگ دسته یک دیدار مقاومت بسیج با دلیران دشتی بوشهر در تبریز برگزار می شود.

در اولین دیدار هفته روز چهارشنبه  تیم مقاومت بسیج تبریز از ساعت 14 در سالن اقدمی تبریز پذیرای تیم دلیران دشتی بوشهر خواهند بود.

تیم مقاومت بسیج تبریز با 2 برد و 2 باخت به مصاف تیم بوشهری میرود.

مقاومت بسیج تبریز در هفته نخست 3 بر صفر تیم پانرده خرداد پیشوا را برد ، در هفته دوم در اهواز 3 بر صفر به مناطق نفت خیز جنوب باخت ، در تبریز 3 بر یک از سد گواشیر کرمان گذشت و در هفته چهارم در سیرجان 3 بر صفر به گل گهر این شهر باخت.

روز چهارشنبه بعد از دیدار تیمهای مقاومت بسیج و نماینده بوشهر ، تیم شهرداری تبریز در اقدمی پذیرای تیم پیشگامان کویر یزد صدرنشین لیگ برتر والیبال از ساعت 17 خواهد بود.

تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته هشتم رقابتها در ارومیه دربی شهرداری را 3 بر 2 باخت در هفته نهم مصاف سخت و دشواری پیش روی دارد چون یزد ها برای حفظ جایگاه خود رد صدر جدول با تمام قوا خواهند جنگید.

تیم شهرداری تبریز تا پایان هفته هشتم با 9 امتیاز در رده نهمی قرار دارد و تیمهای نوین کشاورز ، باریج اسانس و بازرگانی جواهر گنبد رده های دهمی تا دوازدهمی را در اختیار دارند.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته هشتم به قرار زیر است:

1- پیشگامان کویر یزد 18امتیاز

2- متین ورامین 18 امتیاز

3- میزان خراسان 17 امتیاز

4- کاله مازندران 15 امتیاز

5- سایپای البرز 14 امتیاز

6- شهرداری ارومیه 14 امتیاز

7- پیکان تهران 13 امتیاز

8- آلومینیوم المهدی 10 امتیاز

9- شهرداری تبریز 9 امتیاز

10- نوین کشاورز 8 امتیاز

11- باریج اسانس 5 امتیاز

12- بازرگانی جواهری یک امتیاز

از سری رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته قهرمانی باشگاههای کشور پنجشنبه نهم آذر ماه در تبریز از ساعت 15 تیم گسترش فولاد تبریز تیم بدون باخت رقابتها به مصاف نفت و گار گچساران می رود.

تیم گسترش فولاد تبریز در هفته اول و دوم با نتایج 3 بر صفر و 3 بر یک از سد تیمهای صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان گذشته بود و تیم شهرداری تبریز دیگر نماینده استان در لیگ برتر والیبال نشسته استراحت دارد./ع

 

برچسب ها: تبریز ، میزبان ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.