سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

همایش توسعه صادرات صنایع دستی كشور دراهواز برگزارمی شود

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت:همایش یك روزه توسعه صادرات صنایع دستی كشور روز یكشنبه 12 آذر ماه در اهوازبرگزار می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 'پرویز پور فرخی' اظهار داشت: با توجه به این كه خوزستان یكی از قطب های صنایع دستی كشور محسوب می شود، همایش یك روزه توسعه صادرات صنایع دستی كشور برای نخستین بار در استان خوزستان برگزار می شود.

وی گفت: این همایش با حضور معاون صنایع دستی كشور، مدیران كل و معاونان صنایع دستی 12 استان و سه نفر صادر كننده برتر از هر استان در شهر اهواز برگزار می شود .

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در ادامه محوریت های این همایش را بررسی وضع موجود صادرات صنایع دستی استان های مشاركت كننده، توانایی ها و قابلیت های توسعه در راستای افزایش سهم صنایع دستی در سبد صادرات كالاهای غیر نفتی كشوراعلام كرد.

این مقام مسوول بیان داشت: همچنین ایجاد گمركات تخصصی صنایع دستی در استان های كشور، ایجاد گالری ها، نمایشگاه ها و مراكز عرضه و فروش محصولات صنایع دستی استان ها در خارج از كشور همچنین اصلاح و بازنگری شاخص ها و معیار های انتخاب صادر كنندگان نمونه صنایع دستی كشور از دیگر اهداف برگزاری این همایش در استان خوزستان است.

پورفرخی در پایان خاطر نشان كرد: در این همایش ،استان های خوزستان، همدان، كرمان، كرمانشاه، آذربایجان غربی، كردستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، لرستان و ایلام شركت دارند./ب


برچسب ها: همایش ، توسعه ، صنایع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.