سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور شش استان،

دومین دوره لیگ شنای بانوان جانباز و معلول آغاز می شود

رقابت های دومین دوره لیگ شنای بانوان جانباز و معلول از فردا و به میزبانی هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قم برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛صدر، نایب رئیس انجمن شنای جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: برای دومین سال متوالی، رقابت های لیگ شنای بانوان با حضور استان ها ی البرز، تهران، قم، آذربایجان شرقی، اردبیل و گلستان بر پا می شود.

وی در خصوص شرایط حضور در این رقابت ها  افزود: برای هر استان 8 سهمیه در نظر گرفته شد که تقریبا تمام استان های حاضر با حداکثر ظرفیت های موجود حضور پیدا کردند. البته تمایل هیات ها  بر حضور شناگران بیشتری بود که با توجه به درخواست انجمن مبنی بر حضور حداکثری افراد با معلولیت شدیدتر، ملاحظاتی در نفرات معرفی شده در نظر گرفته شد. ضمن اینکه تلاش ما بر این امر قرار گرفت که ورزشکاران جوان حضور پر رنگ تری در رقابت ها ی این دوره داشته باشند.

صدر مواد در نظر گرفته شده برای این مسابقات را برشمرد و گفت: رقابت ها ی این دوره ی لیگ در کلاسهای پزشکی S1 تا S10 و در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود. بخش انفرادی شامل مواد کرال سینه، کرال پشت، پروانه و قورباغه و  بخش تیمی شامل  مواد 4 در 50 آزاد و مختلط تیمی می باشد.

نایب رئیس انجمن بانوان از برگزاری برنامه استعداد یابی خبر داد و افزود: سال آینده برای بانوان شناگر اردویی به منظور استعداد یابی و به مدت 4 روز در نظر گرفته شده که طی آن 10 نفر از برترین شناگران کشور برای تمرینات تیم ملی انتخاب می شوند و نتایج رقابت ها ی  این دوره لیگ نیز در انتخاب افراد نقش دارد. دومین دوره لیگ شنا بانوان جانباز و معلول، 9 و 10 آذر ماه در مجموعه ورزشی شهیدحیدریان شهر قم، برپاست./با
برچسب ها: شنا ، جانبازان ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.