سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه انتخابات پارلماني رژيم صهيونيستي ؛

پرونده جدید اتهامی علیه لیبرمن گشوده شد

تنها دو ماه مانده به برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی رژیم صهیونیستی، احتمال صدور لایحه اتهام جدید علیه آویگدور لیبرمن وزیر امورخارجه این رژیم قوت گرفت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  ، کانال دو رژیم صهیونیستی با بیان اینکه احتمالا پرونده اتهام سابق لیبرمن در خصوص شرکتهای مجازی وی ، بسته خواهد شد، از شدت یافتن احتمال باز شدن پرونده اتهام جدید دیگری علیه وی خبر داد.
پایگاه خبری روزنامه معاریو نیز در خصوص این مساله تاکید کرد این پرونده متعلق به مساله موافقت لیبرمن با تعیین "زئیف بن اریه" به عنوان سفیر این رژیم در لتونی است.
پرونده بن آریه از این قرار است که  یک دادگاه اسراییلی،  سفیر سابق این رژیم در بلاروس را به اتهام سنگ اندازی در مسیر به اصطلاح تحقق عدالت و نیز بدلیل ارائه مفاد نامه تحقیقات صورت گرفته از سوی این دادگاه علیه وی به لیبرمن، او را به مدت شش ماه خدمت مجانی محکوم کرده است.
بنا بر این گزارش "زئیف بن اریه" سفیر رژیم صهیونیستی در بلاروس چهار سال پیش اقدام به ارائه مدارک اتهامات خود به لیبرمن به هنگام دیدار وی از بلاروس کرده است، به طوری که لیبرمن هم گفته است که وی با خواندن این مطالب آنها را در سطل زباله انداخته است.
علاوه بر این لیبرمن متهم شده که با مساله تعیین "زئیف بن اریه" به عنوان سفیر اسراییل در لتونی بدون انجام تحقیقات لازم در خصوص سوابق و عملکرد این فرد، وی را از بین هشت کاندید دیگر انتخاب کرده است.
با این وجود این روزنامه گفته است علیرغم اینکه این مساله یک قضیه جنائی به شمار نمی آید، اما بدلیل مخفی نگه داشتن آن از سوی لیبرمن و نیز وجود ابهامات زیاد در خصوص آن، ممکن است باعث صدور اتهام خیانت به امانت علیه وزیر امور خاجه  از سوی دادستان خواهد شد.
این روزنامه در ادامه به نقل از وکیل مدافع لیبرمن تاکید کرد که وی مدعی است لیبرمن به دلیل این سکوت مرتکب جنایتی نشده است اما دادستان رژیم صهیونیستی سکوت لیبرمن در خصوص این مساله را قابل پیگرد قانونی می داند.
بنا بر این گزارش در صورتی که دادستان تصمیم به صدور لایحه اتهام رسمی علیه لیبرمن بگیرد وی مجبور به استعفا از پست فعلی خود و عدم کاندید شدن برای انتخابات اینده پارلمان تا زمان پایان یافتن محاکمه وی خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.