سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ديدار لاریجاني با اسامه نجیفی؛

رژیم صهیونیستی بداند، آتش تفرقه‌ای که در منطقه افروخته دامنش را خواهد گرفت

رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با حضور در محل پارلمان عراق با اسامه نجیفی، همتاي عراقي خود دیدار كرده و به گفتگو پرداخت.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران؛ علی لاریجانی دقایقی پیش با حضور در محل پارلمان عراق با اسامه نجیفی رییس مجلس عراق دیدار و در مورد مسائل منطقه‌ای گفتگو کرد.

وي در این دیدار بر روابط متقابل بین مجلس ایران و عراق تاکید كرد و افزود: عراق به عنوان رییس دوره‌ای اتحادیه عرب و جمهوری اسلامی ایران به عنوان رییس دوره‌ای جنبش عدم‌تعهد از ظرفیت بالایی برای تاثیرگذاری در منطقه برخوردار هستند.

رئيس نهاد قانون‌گذاري جمهوري اسلامي در ادامه تصريح كرد: جمهوری اسلامی ایران و عراق می‌توانند در مباحث مختلف سیاسی، اقتصادی و صنعتی مشارکت‌های خوبی با هم داشته باشند.

اسامه نجیفی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر افزایش مراودات ميان‌پارلماني ایران و عراق، گفت: امیدواریم مسائل منطقه‌ای به گونه‌ای پیش برود که در نهایت به نفع مسلمانان و روابط ميان آنان شود لذا رژیم صهیونیستی بايد بداند که آتش تفرقه‌ای که در منطقه می‌افروزد روزی دامنش را خواهد گرفت.

در این دیدار مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان، جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه، لاله افتخاری نماینده تهران، حسن قشقاوی معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس و دانایی فر سفیر ایران در عراق دکتر لاریجانی را همراهی کردند.

انتهای پیام /ب2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.