سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابر بهروزی به دسته 77 کیلوگرم رفت؛

بهروزي:می خواهم در این وزن یکی از بهترین ها باشم

جابر بهروزی وزنه برداری ملی پوش تیم مناطق نفت خیز جنوب که تا قبل از این در دسته 69 کیلوگرم وزنه می زند، یک وزن بالاتر رفت تا از این پس با وزنه برداران 77 کیلوگرمی رقابت کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، بهروزی که سال گذشته با رکورد مجموع 310 کیلوگرم (140 در یکضرب و 170 در دوضرب) قهرمان باشگاه آسیا شد و چند ماه قبل از آن نیز با رکورد مجموع 303 کیلوگرم (134 در یکضرب و 169 در دوضرب) طلای دوضرب و برنز مجموع رقابتهای قهرمانی جوانان جهان را به دست آورد، در رقابتهای این فصل لیگ وزنه برداری نیز یکی از وزنه برداران دسته 69 کیلوگرم بود و در هفته دوم با رکورد مجموع 321 کیلوگرم (143 یکضرب و 178 دوضرب) بالاتر از سایر رقبایش ایستاد اما پس از آن با صلاحدید مربیانش یک وزن بالاتر رفت.

 بهروزی که در هفته سوم لیگ وزنه بردار غایب بود فردا نیز یکی از غایبان هفته چهارم خواهد بود اما این احتمال که در هفته پایانی برای نخستین بار در دسته 77 کیلوگرم روی تخته برود وجود دارد.

وي دراین باره گفت: در تیم مناطق نفت خیز رسول تقیان را داریم که یکی از آماده ترین وزنه برداران دسته 77 کیلوگرم است اما من تمام تلاشم را می کنم تا برای هفته پایانی لیگ به فرم ایده آل نزدیک شوم. البته اگر در لیگ فرصت رقابت با وزنه برداران در دسته 77 را به دست نیاورم قطعا در رقابتهای قهرمانی کشور – جام نامجو اولین حضور خود در این دسته را تجربه خواهم کرد.

بهرزوی با بیان اینکه پس از تغییر وزن، بدن ورزشکار بین یک تا دو ماه از فرم ایده ال خارج می شود افزود: انگیزه اصلی من از این افزایش وزن حضور دوباره در اردوی تیم ملی است. البته فعلا وزن بدنم به 75 رسیده است و باید چند کیلوگرم دیگر نیز افزایش پیدا کند. قطعا تصمیم نهايی با باقری است اما من تمام تلاش می کنم تا در این وزن به یکی از بهترین ها تبدیل شویم./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.