سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

زیرساخت‌هاي سایت صنعتی منطقه آزاد اروند تکمیل مي‌شود

مدیرعامل منطقه آزاد اروند از تلاش مضاعف سازمان در راستای تکمیل هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های مورد نیاز در سایت صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ محبت رئیسی با اعلام اين گفت: سایت صنعتی خرمشهر با مساحتی 3600 هکتاری و داشتن 36 واحد صنعتی فعال نیازمند امنیت بیشتر است که با توجه به درخواست‌های مکرر صنعتگران و در راستای افزایش ضریب امنیتی از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال با مذاکراتی که با نیروی انتظامی خرمشهر صورت گرفت در 3 شیفت مختلف امنیت سایت صنعتی تامین می‌شود.

وی افزود: کلیه خیابان‌ها و بلوارهای اصلی سایت صنعتی با نصب تابلو نامگذاری شده و این امر موجب جلوگیری از سردرگمی مراجعه‌کنندگان به شرکت‌های مستقر در سایت صنعتی شده است.

رئیسی با اشاره به تلاش مضاعف منطقه آزاد اروند برای تکمیل زیرساخت‌ها، عنوان‌كرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده و هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، پروژه آسفالت و ترمیم معابر سایت صنعتی در 2 فاز مختلف مورد مطالعه قرار گرفته و فاز اول آن آغاز شده است.

وی در ادامه از راه‌اندازی خط اتوبوس‌رانی در مسیر سایت صنعتی تا مرکز شهر خرمشهر با همکاری شهرداری خرمشهر خبرداد و اظهاركرد: عملیات احداث ایستگاه‌های اتوبوس در حال انجام و تکمیل می‌باشد. از سوي ديگر عملیات اجرایی ساخت 10 سوله مجهز با اعتبار 40 ميليارد ريال در مجتمع صنعتی منطقه آزاد اروند آغاز شده است.

وی يادآورشد: پیش از این با افتتاح 8 سوله از مجتمع صنعتی منطقه آزاد اروند، 4 شرکت در حوزه‌های تولید گوشی تلفن همراه، بسته‌بندی و عمل‌آوری ماهی و میگو، کنسرو و خشکبار در مجموع به میزان 13 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ايجاد شده که این امر موجب اشتغالزایی 85 نفر به‌صورت مستقیم شده است.

رئیسی همچنین از جمع‌آوری زباله و نخاله‌برداری در سایت صنعتی منطقه آزاد به منظور ارتقاء وضعیت زیست محیطی منطقه خبر داد و خاطرنشان‌كرد: با توجه به تکمیل زیرساخت‌های اینترنت در سایت صنعتی خرمشهر کلیه شرکت‌ها و کارخانجات مستقر در سایت صنعتی خرمشهر می‌توانند با ارائه تقاضا به مدیریت صنایع سازمان و پرداخت هزینه اشتراک از سرویس اینترنت پرسرعت استفاده كنند./ع
برچسب ها: ساخت ، سایت ، اروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.